ارسال به دیگران پرینت

ادعای تغییر مصوبات مجلس از سوی یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد

واکنش عضو هیات رئیسه مجلس به ادعای دستکاری مصوبات: قوه قضائیه برخورد کند

ادعای تغییر مصوبات مجلس از سوی یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد

عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد شدید از دروغ‌پردازی برخی رسانه‌ها درباره تغییر مصوبات مجلس، تاکید کرد: تضعیف مشروعیت قوانین مقدمه قانون شکنی است و دستگاه قضا باید با آن برخورد کند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به ادعای کذب تغییر مصوبات مجلس که امروز از سوی یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد اشاره و تصریح کرد: قوه قضائیه موظف به رسیدگی به اینگونه ادعاها و برخورد با متخلفین یا دروغ پردازان است.

نماینده مردم‌مشهد در مجلس دهم یادآور شد: مشروح مذاکرات مجلس، منبعی موثق برای تطبیق  مصوبات صحن با  قوانین ابلاغی است و هر ادعایی درباره تحریف مصوبات باید با استناد به مشروح مذاکرات باشد.

منتخب مجلس یازدهم به فرآیند تدوین مقررات در مجلس اشاره و اظهار کرد: مصوبات پس از قرائت در صحن توسط معاونت قوانین تنظیم و پس از امضا رئیس مجلس به شورای نگهبان و در نهایت ابلاغ می شود و در نهایت در روزنامه رسمی درج می گردد، لذا به راحتی تفاوت های ادعایی با مقایسه با مشروح مذاکرات آشکار می شود.

او خطاب به مدعیان تغییر مصوبات گفت: حضرات بفرمایند دقیقادر کدام قانون چه تغییر اتفاق افتاده تا قابل رسیدگی باشد.

به گزارش عصر ایران؛ خبرگزاری مشرق در 30 اردیبهشت با انتشار گزارش و مستنداتی مدعی شد که "برخی با کم و زیاد کردن واژگان و یا حتی برداشتن یک کاما روح یک مصوبه را به کلی تغییر داده‌اند".

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه