ارسال به دیگران پرینت

بازگشایی مدارس خوزستان به تعویق افتاد

به دستور استاندار خوزستان بازگشایی مدارس استان یک هفته به تعویق افتاد.

بازگشایی مدارس خوزستان به تعویق افتاد

 استاندار خوزستان ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: امروز از ده هزار تستی که روزانه در سطح کشور انجام می‌شود هزار و 200 تست مربوط به استان خوزستان است تعداد آزمایشگاه های ما به 5 مرکز رسیده و به زودی با دو مرکزی که در آبادان و همچنین توسط هلال احمر راه اندازی میشود این مراکز به 7 عدد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در عین حال فاصله گذاری اجتماعی تا حدودی کاهش یافته و تعطیلی های اخیری که در برخی شهرستان های استان داشتیم به همین علت بود تا بتوانیم شرایط را کنترل کنیم  و با طغیان بیماری مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه روز جمعه مجددا خصوص توقف یا تداوم تعطیلی ها تصیم گیری خواهیم کرد ادامه داد: هر زمان بنا شد بازگشایی داشته باشیم صرفا اصنافی اجازه فعالیت خواهند داشت که در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده باشند و خود را با پروتکل های وزارت بهداشت وفق داده باشند.

شریعتی تاکید کرد: این هفته زیارت اهل قبور و رفتن به آرامستان ها در کل استان ممنوع است مدارس نیز یک هفته دیگر در سطح استان تعطیل خواهد بود

وی ادامه داد: برای عید فطر بسته به شرایطی که پیش خواهد آمد و روند سیر بیماری تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

استاندار گفت: با وجودی که در اهواز اقدامات خوبی در زمینه اجرای قرنطینه و تعطیلی ها صورت گرفت اما در مناطقی همچون بازار کیان و پردیس نیاز به مداخله جدی تری وجود دارد که دستور لازم در این ارتباط داده شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه