ارسال به دیگران پرینت

ورود پلیس به بازار خودرو

| فرمانده نیروی انتظامی از برخورد پلیس با مفاسد اقتصادی خبر داد.

ورود پلیس به بازار خودرو

فرمانده نیروی انتظامی از برخورد پلیس با مفاسد اقتصادی خبر داد.

سردار حسین اشتری ، درباره ورود پلیس به بازار ارز و خودرو اظهارکرد: پلیس امنیت اقتصادی با هرگونه فساد اقتصادی برخورد کرده و با اشرافی که در این حوزه دارد بر اساس قانون و ضوابط وظیفه خودش را انجام می‌دهد. 

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در حوزه ارز هم پلیس با درخواست بانک مرکزی ورود داشته و با توجه به نیازمندی که آنها به ما اعلام کنند در خدمتشان هستیم.

وی در مورد ورود پلیس به بحث خودرو هم اظهارکرد: در بحث خودرو هم جلساتی برگزار شده و اقدامات خوبی صورت گرفته و ان شاالله  ورود خوبی را نیروی انتظامی خواهد داشت.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه