ارسال به دیگران پرینت

معاون سیاسی سپاه قدس

حملات اسرائیل به دیرالزور و بوکمال در سوریه هیچ تلفات انسانی نداشته است.

معاون سیاسی نیروی قدس: اسرائیل برخلاف تبلیغات دروغین خود، جرأت حمله به مراکز و مواضع ایران و گروه‌های مقاومت را در سوریه ندارند. این حملات هم کورکورانه و بدون اهداف استراتژیک است.


 حملات اسرائیل به دیرالزور و بوکمال در سوریه هیچ تلفات انسانی نداشته است.

معاون سیاسی سپاه قدس ادعای رسانه‌های خارجی در خصوص تلفات حمله اخیر اسرائیل را به مواضعی در سوریه از اساس کذب و "جنگ رسانه ای محور غربی- عبری – عربی علیه مقاومت" دانست.

احد کریمخانی معاون سیاسی نیروی قدس سپاه  در تشریح حمله چهارشنبه شب جنگده های اسرائیل به مواضعی در دیرالزور و بوکمال سوریه، گفت: این حمله هیچ تلفات انسانی نداشته است.

وی افزود: "همزمانی این حمله با گسترش اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی که موجب بروز چالش‌های مهم امنیتی، سیاسی و اجتماعی علیه نتانیاهو شده است از یک طرف و موضوع انتقام سخت و قطعی جبهه مقاومت از آمریکا و صهیونیست‌ها از سوی دیگر باعث شده است تا صهیونیست‎ها برای انحراف افکار عمومی از چالش‌های داخلی و کنترل فضای ترس و وحشت از انتقام سخت مقاومت و فرار به جلو دست به این اقدام بزنند".

معاون سیاسی نیروی قدس تأکید کرد: "صهیونیست‌ها برخلاف تبلیغات دروغین خود، جرأت حمله به مراکز و مواضع ایران و گروه‌های مقاومت در سوریه را ندارند. حملاتی هم که با عناوین مختلف انجام می‌دهند حملاتی کورکورانه و بدون اهداف استراتژیک است".

کریمخانی در پایان خاطرنشان کرد: اسرائیل به خوبی نسبت به خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت در سوریه آگاه است و به خوبی می‌داند که حمله به مواضع مقاومت در سوریه قطعا با واکنش سخت و شدید مواجه خواهد شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه