ارسال به دیگران پرینت

رژیم صهیونیستی | در آینده نزدیک همکاری نظامی با کشورهای عربی خواهیم داشت

مسؤول امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم از ایده ورود به همکاری نظامی آتی با هم‌پیمانان در حوزه خلیج فارس استقبال می‌کند تا به نوعی به مقابله با نفوذ ایران در منطقه بپردازند.

رژیم صهیونیستی  |  در آینده نزدیک همکاری نظامی با کشورهای عربی  خواهیم داشت

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، موشه پاتل، رئیس سازمان دفاع موشکی رژیم صهیونیستی به سایت مدیا لاین، گفت: بالطبع فواید زیادی در تبادل تکنولوژی موشک‌ها بین اسرائیل و هم‌پیمانان جدیدش در خلیج فارس وجود دارد.

او افزود: با وجود آن باید مساله بررسی شده و اسرائیل و آمریکا در درجه اول با آن موافقت کنند و نباید انتظار پیشرفت ملموسی را در آینده نزدیک داشت.

از طرف دیگر، هیو لوفات، کمیسیونر اروپایی در روابط خارجه درباره ارزیابی‌های پاتل و خرسندی‌اش درباره همکاری نظامی بین تل‌آویو و همسایگان حوزه خلیج فارس گفت: دستیابی به تکنولوژی و ابتکارات اسرائیلی در زمینه نظامی اهمیت زیادی برای کشورهای عرب حوزه خلیج فارس دارد و عنصر اصلی در توافقات عادی سازی بین اسرائیل و امارات و بحرین است.

این مقام اظهار کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس درباره توانمندی موشکی ایران و پهپادها بسیار نگرانند.

او خاطرنشان کرد: حملات موشکی به مواضع سعودی از سوی حوثی‌ها و حمله سپتامبر ۲۰۱۹ به شرکت غول نفتی عربستان یعنی آرامکو در کنار نبود واکنش قوی آمریکا این خلأها را نشان داده و نگرانی‌ کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را برمی‌انگیزد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه