ارسال به دیگران پرینت

قاچاق | یک نفتکش با پرچم پاناما حامل سوخت در خلیج فارس توقیف شد

یک فروند شناور حامل بیش از ۳۰صد هزار لیتر سوخت قاچاق در راستای ماموریت صیانت از آبهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس به وسیله "نیروهای ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار نیروی دریای سپاه سپاه پاسداران توقیف شد. شناور مذکور بدون مجوز و دارای ده نفر خدمه است که با هماهنگی های انجام شده با دادستان پارسیان در حال پیگیری اقدامات قانونی این پرونده است.

قاچاق  |  یک نفتکش با پرچم پاناما حامل سوخت در خلیج فارس توقیف شد

قایق‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران یک نفتکش با پرچم پاناما را که "حامل سوخت قاچاق" بوده در آبهای خلیج فارس توقیف کرده اند و ده خدمه آن بازداشت شده اند.

توقیف یک فروند شناور حامل بیش از ۳۰صد هزار لیتر سوخت قاچاق در راستای ماموریت صیانت از آبهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس به وسیله "نیروهای ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار نیروی دریای سپاه سپاه پاسداران با اشراف اطلاعاتی و اقدام عملیاتی بنا به دستور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه نسبت به توقیف یک فروند شناور خارجی با پرچم پاناما در حین قاچاق سوخت اقدام نموده است.

شناور مذکور بدون مجوز و دارای ده نفر خدمه است که با هماهنگی های انجام شده با دادستان پارسیان در حال پیگیری اقدامات قانونی این پرونده است.

فرمانده سپاه منطقه گفت: ماموریت نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس صیانت از آب های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا ناوتیپ 412 ذوالفقار با رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی به موقع موفق شد یک فروند شناور خارجی با پرچم پاناما را که حامل بیش از 300 هزار لیتر سوخت به صورت قاچاق سازمان یافته بود را توقیف نماید. پرونده این کشتی بر اساس دستور دادستان شهرستان پارسیان باید مراحل قانونی لازم را طی نماید

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه