ارسال به دیگران پرینت

قوانین جزیره کیش

کیش یکی از جزیره‌های ایران و دریای خلیج‌فارس به‌شمار می‌آید. این جزیره عجایب و جاذبه‌های گردشی زیادی دارد. در این جزیره جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند پارک آهوان، کشتی یونانی، مراکز خرید و... قرار گرفته است و به‌همین دلیل سالانه افراد زیادی این جزیره را برای سفر انتخاب می‌کنند. اگر قصد شرکت در تور کیش لحظه آخری را دارید، درادامه با ما همراه باشید تا با قوانین، روش‌های سفر به این جزیره و قیمت تور کیش آشنا شوید.

قوانین جزیره کیش

کیش یکی از جزیره‌های ایران و دریای خلیج‌فارس به‌شمار می‌آید. این جزیره عجایب و جاذبه‌های گردشی زیادی دارد. در این جزیره جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند پارک آهوان، کشتی یونانی، مراکز خرید و... قرار گرفته است و به‌همین دلیل سالانه افراد زیادی این جزیره را برای سفر انتخاب می‌کنند. اگر قصد شرکت در تور کیش لحظه آخری را دارید، درادامه با ما همراه باشید تا با قوانین، روش‌های سفر به این جزیره و قیمت تور کیش آشنا شوید. 

روش‌های سفر به جزیره کیش

اگر قصد شرکت در تور کیش از تهران را دارید، با روش‌های مختلفی می‌توانید به این جزیره سفر کنید که درادامه به بررسی هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم.

سفر به کیش با قطار

برای رفتن به کیش با قطار لازم است بلیط تهران به بندرعباس را بخرید. طی مسافت تهران تا بندرعباس حدود 19 ساعت طول می‌کشد. ممکن است به‌دلیل مدت‌زمان طولانی این نوع سفر، قطار را انتخاب نکنید؛ اما باید بدانید درطول سفر شما می‌توانید از مناظر زیبایی دیدن کرده و از آن‌ها لذت ببرید. پس از رسیدن به بندرعباس باید لنج یا قایق اجاره کرده و پس از حدود 30 دقیقه به جزیره زیبای کیش برسید.

سفر به کیش با هواپیما

هواپیما یکی از ایمن‌ترین و سریع‌ترین وسایل برای سفر است. با خرید بلیط هواپیما می‌توانید در کم‌تر از نیم‌ساعت از تهران به کیش برسید. بلیط هواپیما نسبت به قطار کمی گران‌تر است و به‌همین دلیل بسیاری از افراد قطار را برای سفر انتخاب می‌کنند.

 

سفر به کیش با خودرو شخصی

یکی‌دیگر از وسایل‌نقلیه برای سفر به کیش خودرو شخصی است. با استفاده از این وسیله نقلیه می‌توانید سریع‌تر از قطار به کیش برسید. برای شرکت در تور کیش از تهران باید ابتدا به بندرعباس بروید و پس از رسیدن به این شهر لنج اجاره کنید. لنج‌های زیادی در اسکله قرار دارند که کارشان حمل مسافرت و خودرها است. پس از اجاره باید اتومبیل را روی لنج گذاشته و به کیش بروید. اگر خودروی شخصی را برای سفر به این جزیره انتخاب می‌کنید، باید با قوانین رانندگی در جزیره کیش آشنا باشید؛ برای اطلاع از این قوانین در ادامه با ما همراه باشید.

قوانین جزیره کیش
کیش در وسط آب‌های نیلگون خلیج‌فارس واقع شده است و سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر قدم به این جزیره زیبا می‌گذراند؛ به‌همین دلیل مسئولان جزیره قوانینی را اعمال کرده‌اند تا بتوانند از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.
 
 
قوانین رانندگی جزیره قشم
 
برای عبورومرور و تردد خودروها در این جزیره قوانینی وضع شده است که باید قبل از سفر به این جزیره از آن‌ها اطلاع داشته باشید.
• سرعت خودرو در خیابان‌های جزیره کیش نباید بیشتراز محدودیت اعلام‌شده با تابلو باشد. درصورتی‌که سرعت شما بیشتراز سرعت مجاز بود، دوربین‌های ثبت تخلف و ماموران پلیس تخلف شما را ثبت خواهند کرد. حداکثر سرعت مشخص‌شده برای معابر این جزیره 60 و خیابان‌های فرعی آن 80 کیلومتر بر ساعت است.
• در هیچ‌یک از خیابان‌های این جزیره نمی‌توانید بوق بزنید! درصورتی‌که این کار را انجام دهید وسیله نقلیه شما از 24 تا 72 ساعت توقیف خواهد شد.
• در این شهر چراغ راهنمایی وجود ندارد و افراد باید قبل از رسیدن به تقاطع و میدان توقف کامل کرده و با رعایت حق‌تقدم به مسیر خود ادامه بدهند.
• هنگامی که به میدان می‌رسید، باید با توجه به گردش دور میدان راهنما بزنید. اگر از انجام این کار امتناع کردید ماموران پلیس راهور شما را جریمه خواهند کرد.
• اگر با خودرو درحال گردش در جزیره کیش بودید و عابری را مشاهده کردید که از روی خط‌کشی عابر پیاده عبور می‌کند، موظف هستید که به‌طورکامل توقف کنید تا شخص عبور کند؛ در غیراین‌صورت اگر تصادفی اتفاق بیوفتد، شما مقصر هستید.
• در هیچ‌کدام از معابر این شهر اجازه عبور با دنده عقب به رانندگان داده نمی‌شود. اگر در یکی از خیابان‌های کیش دنده عقب حرکت کردید، پلیس یا دوربین‌های ثبت تخلف شما را جریمه خواهند کرد.
• اگر در این جزیره ماشین اجاره کردید، همیشه باید دفترچه رنت خودرو همراهتان باشد تا درصورتی‌که پلیس به‌منظور چک‌کردن مدارک به شما ایست داد، آن را به پلیس نشان دهید.
• مسئولان کیش برای نظافت این جزیره ارزش زیادی قائل هستند؛ به‌همین دلیل افراد تحت هیچ شرایطی حق بیرون‌انداختن آشغال از ماشین را ندارند و درصورت مشاهده این کار به‌شدت با شما برخورد خواهد شد.
• قبل از رسیدن به این شهر با ماشین شخصی باید خودرو خود را بشویید، درصورتی‌که اتومبیل شما کثیف باشد، اجازه تردد دراین جزیره به شما داده نمی‌شود.

۲۰۲۰۱۰۰۳_۱۲۳۶۳۲

 

قوانین شهری جزیره کیش
• در این جزیره تاکسی‌های سفیدرنگ مخصوص دربست هستند. نرخ کرایه تاکسی در جزیره کیش مشخص شده است.
• ساعت کار مراکز خرید جزیره کیش از 10 تا 14 و 17 تا 22 اعلام شده؛ پس متناسب با آن برنامه خود را هماهنگ کنید.
• مسافران اجازه چادرزدن در پارک‌های جزیره کیش را ندارند، فقط در تعطیلات عیدنوروز در برخی از مکان‌های شهر مسافران می‌توانند چادر بزنند.
• شناکردن فقط در پلاژهای مشخش‌شده توسط مسئولان جزیره برای آقایان و بانوان ممکن است.
• هنگام شرکت در تور کیش به این موضوع توجه داشته باشید که آب این جزیره آشامیدنی نیست و باید از آب‌های معدنی استفاده کنید.
بهترین روش برای اطلاع از قیمت تور کیش
اگر قصد شرکت در تور کیش را دارید، می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. این سایت معتبرترین شرکت فروش بلیط و رزرو هتل و تور است و با مراجعه به آن می‌توانید نسبت به رزرو تور کیش از تهران اقدام کنید. اگر تجربه سفر به جزیره کیش را داشتید، نظرات خود را درباره قوانین این جزیره با ما به‌اشتراک بگذارید.

 

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه