ارسال به دیگران پرینت

بایدن | پایگاه اینترنتی دولت انتقالی بایدن راه اندازی شد

پایگاه اینترنتی دولت انتقالی «جو بایدن» مدعی پیروزی در انتخابات ریاست جمهور آمریکا روز یکشنبه راه اندازی شد. به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌اِن‌اِن»، تیم بایدن در بیانیه‌ای نوشت:‌ «بحرانی که با آن روبه‌رو هستیم، از همه‌گیری جهانی [ویروس کرونا] تا رکود اقتصادی و نابرابری نژادی و تغییرات اقلیمی، بسیار جدی هستند». در پایگاه اینترنتی دولت انتقالی بایدن، چهار بخش اصلی دیده می‌شود که چهار اولویت اصلی دولت او را نشان می‌دهند.

بایدن  |  پایگاه اینترنتی دولت انتقالی بایدن راه اندازی شد

جو بایدن نامزد دموکراتها در انتخابات آمریکا از پایگاه اینترنتی دولت انتقالی خود رونمایی و اولویت‌های اصلی دولتش را در آن اعلام کرد.

پایگاه اینترنتی دولت انتقالی «جو بایدن» مدعی پیروزی در انتخابات ریاست جمهور آمریکا روز یکشنبه راه اندازی شد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌اِن‌اِن»، تیم بایدن در بیانیه‌ای نوشت:‌ «بحرانی که با آن روبه‌رو هستیم، از همه‌گیری جهانی [ویروس کرونا] تا رکود اقتصادی و نابرابری نژادی و تغییرات اقلیمی، بسیار جدی هستند».

یکی از اعضای تیم دولت انتقالی بایدن در این باره به سی‌اِن‌اِن گفت، برخلاف تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای زیر سوال بردن نتیجه انتخابات و ادعاهای حقوقی وی در این باره، دولت بایدن «در حال حاضر با تمام سرعت پیش خواهد رفت».

وی افزود، تیم بایدن از روز دوشنبه کار خود را آغاز خواهند کرد تا «به آژانس‌های فدرال دسترستی پیدا کنند» اما ممکن است ترامپ از این کار ممانعت کند.

در پایگاه اینترنتی دولت انتقالی بایدن، چهار بخش اصلی دیده می‌شود که چهار اولویت اصلی دولت او را نشان می‌دهند.

در این وب‌سایت درباره راهبرد دولت بایدن جهت مبارزه با ویروس کرونا نوشته شده: «مردم آمریکا مستحق پاسخی قدرتمند، فوری و حرفه‌ای به بحران‌های حوزه‌های سلامت عمومی و اقتصاد هستند که ناشی از شیوع ویروس کرونا هستند».

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه