ارسال به دیگران پرینت

در فاصله 2 روز مانده به انتخابات برتری ترامپ بر بایدن در آیووا

نتایج یک نظرسنجی در ایات «آیووا » از برتری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا بر رقیب دموکرات خود «جو بایدن» حکایت دارد.

در فاصله 2 روز مانده به انتخابات برتری ترامپ بر بایدن در آیووا

در حالیکه تنها 2 روز تا برگزاری انتخابات 2020 آمریکا باقی مانده، تازه ترین نظرسنجی‌ها  که روز شنبه در ایالت «آیووا» انجام شد حاکی از برتری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور بر رقیب خود «جو بایدن» است.

به نوشته وبگاه «هیل» در نظرسنجی مشترک «Selzer & Co.of Des Moines» دونالد ترامپ توانست 48 درصد آرا هواداران را در آیووا جمع کند در حالیکه  بایدن 41 درصد آرا را به خود اختصاص داد. این ارقام نشان دهنده پیش افتادن ترامپ از بایدن در این ایالت به نسبت نظرسنجی قبلی است.

در نظرسنجی دانشگاه «مانماوث» که اوائل ماه جاری میلادی برگزار شد نیز ترامپ 48 درصد آرا را به خود اختصاص  داد در حالیکه بایدن 47 در صد آرا را کسب کرد. در نظرسنجی این دانشگاه در ماه سپتامبر (مهر) هر دو کاندیدای ریاست جمهوری 47 در صد آرا را کسب کردند.

نظرسنجی  روزنامه «یواس‌ای تودی» که یک هفته پس از آخرین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن انجام شده نیز از مقبولیت ۵۲ درصدی بایدن در مقابل ۴۴ درصدی ترامپ خبر می‌دهد. ترامپ طی روزهای گذشته تجمع‌های انتخاباتی متعددی را برگزار کرده که همین موضوع سبب سفرهای زیادی در شهرهای اطراف برگزاری تجمع‌‌های انتخاباتی وی شده است.

اگرچه اغلب تجمع‌های انتخاباتی ترامپ در فضای آزاد برگزار می‌شود، اما افرادی که در آن حضور پیدا می‌کنند اکثرا در نزدیکی هم قرار گرفته و بسیاری از آنها از ماسک استفاده نمی‌کنند. ترامپ نیز خود موضوع استفاده از ماسک را سیاسی کرده و خبرنگاران و بایدن را که از ماسک استفاده می‌کنند مورد تمسخر قرار می‌دهد.

منبع : خبرگزاری فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه