ارسال به دیگران پرینت

حزبِ لبنانی:

دیدار جبران باسیل با مقامات صهیونیست در خارج لبنان کذب است

جریان «الوطنی الحر» لبنان ادعای رسانه اسراییلی درباره دیدار رئیس این حزب با مقامات اسراییل درباره مذاکره بر سر ترسیم مرزها را تکذیب کرد. سازمان پخش( رادیو و تلویزیون) اسراییل پنجشنبه به نقل از یک منبع بلند پایه ادعا کرد که رهبر جریان ملی آزاد لبنان و داماد «میشل عون» رئیس جمهور این کشور در پیشبرد آمادگی‌ها برای مذاکره لبنان با اسراییل درباره ترسیم مرزهای دریایی دو طرف نقش محرمانه داشته است.


دیدار جبران باسیل با مقامات صهیونیست در خارج لبنان کذب است

جریان «الوطنی الحر» لبنان (ملی آزاد) که جزو ائتلاف «۸ مارس» و متحد حزب الله است، ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره دیدار «جبران باسیل» رئیس این جریان با مقامات صهیونیست در خارج لبنان را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری «لبنان۲۴»، «انطوان قسطنطین» مشاور رئیس جریان ملی آزاد لبنان در گفت‌وگوبا شبکه تلویزیونی «OTV » لبنان گفت: «ادعای رسانه‌ای اسرائیل درباره دیدارهای میان جبران باسیل با مقامات اسرائیلی در خارج لبنان به منظور تسهیل کار مذاکره میان دو طرف بر سر ترسیم مرزها را تکذیب می‌کنیم.»

سازمان پخش( رادیو و تلویزیون) رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به نقل از یک منبع بلند پایه ادعا کرد که رهبر جریان ملی آزاد لبنان و داماد «میشل عون» رئیس جمهور این کشور در پیشبرد آمادگی‌ها برای مذاکره لبنان با رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزهای دریایی دو طرف نقش محرمانه داشته است.

این منبع مدعی شده است که باسیل قول داد که موافقت حزب الله را برای مذاکره لبنان با اسرائیل کسب کند و با طرف آمریکایی همکاری کند تا پرونده مذکور به دست «نبیه بری» رئیس پارلمان بماند و او موضوع را با آمریکایی‌ها که میانجی هستند، پیگیری کند.

مذاکرات غیر مستقیم میان لبنان و رژیم صهیونیستی برای حل اختلافات مرزی با میانجی‌گری آمریکا بیست و سوم مهرماه در مقر نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان آغاز شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه