ارسال به دیگران پرینت

ارمنستان جمهوری آذربایجان را به استفاده از جنگنده‌های سوخو تهدید کرد

وزارت دفاع ارمنستان با اعلام اینکه نبرد شدید در منطقه قره باغ ادامه دارد، هشدار داد: در صورت ضرورت از همه نوع تسلیحات نظامی، از جمله جنگنده‌های سوخو-۳۰ برای پاسخ گویی به حملات جمهوری آذربایجان استفاده خواهد شد.


 ارمنستان جمهوری آذربایجان را به استفاده از جنگنده‌های سوخو تهدید کرد

خبرگزاری «اینترفکس»، "آرتسرون اووانیسیان" سخنگوی وزارت دفاع جمهوری ارمنستان، ساعتی پیش اعلام کرد که در صورت لزوم از همه نوع تسلیحات نظامی، از جمله جنگنده‌های سوخو-30 این کشور برای پاسخ گویی به حملات طرف آذربایجانی استفاده خواهد شد.

به گفته وی، مقامات نظامی و سیاسی ارمنستان به طور کامل روند اوضاع در منطقه درگیری قره باغ را کنترل می کنند و در صورت ضرورت، از همه نوع سلاحی برای پاسخ به حمللات استفاده خواهد شد.

سخنگوی وزارت دفاع یادآور شد: «در منطقه درگیری قره باغ، نیروهای مسلح آذربایجان با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، بالگرد و سامانه موشکی به تأسیسات نظامی ما حمله کردند که این حملات خسارات و تلفاتی نیز داشته است.»

وی همچنین یادآور شد که صحبت درباره آسیب‌ها و تلفات طرف ارمنستانی در جریان تشدید اوضاع در قره باغ هنوز زودهنگام است. هنوز نمی توان اطلاعاتی در این باره ارائه داد، برای اینکه نبرد شدیدی در منطقه همچنان ادامه دارد.

درگیری‌های مرزی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ کوهستانی صبح امروز، یکشنبه، از سر گرفته شد. هر دو طرف یکدیگر را در آغاز تیراندازی مقصر می‌دانند.

پیش از این، "نیکول پاشینیان" نخست وزیر ارمنستان در رابطه با تشدید اوضاع در منطقه قره باغ، در این کشور وضعیت نظامی اعلام کرده و از بسیج عمومی نیروهای ذخیره ارتش خبر داد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی رضوی ارسالی در

      چقدر به ارمنستان علاقه دارید؟؟؟

    • حسن ارسالی در

      قره باغ مال ایران است

    • ناشناس ارسالی در

      درود بر شهیدان اسلام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه