ارسال به دیگران پرینت

ارمنستان گزارش در زمینه نزدیک شدن دو فروند اف-16 ترکیه به سمت «ایروان» رد کرد.

در حالیکه برخی رسانه ها مدعی نزدیک شدن دو فروند جنگنده «اف-16» ارتش ترکیه به سمت پایتخت ارمنستان شده بودند، وزارت دفاع جمهوری ارمنستان روز دوشنبه این اخبار را تکذیب کرد.

ارمنستان گزارش در زمینه نزدیک شدن دو فروند اف-16 ترکیه به سمت «ایروان» رد کرد.

به نوشته وبگاه «رادیوی دولتی ارمنستان» وزارت دفاع ارمنستان گزارشها در زمینه نزدیک شدن دو فروند اف-16 ترکیه به سمت «ایروان» پایتخت این کشور را رد کرد. «شوشان استپانیان» سخنگوی وزارت دفاع جمهوری ارمنستان با رد این گزارشها گفت: «این اطلاعات منطبق بر واقعیات نیست.»

وی درباره آخرین وضعیت حاکم در مرزهای بین ارمنستان و آذربایجان نیز گفت که طی شبانه‌روز گذشته اوضاع از آرامش نسبی برخوردار بود.

برخی رسانه های جمهوری آذربایجان مدعی پرواز جنگنده های اف-16 ترکیه به سمت ایروان (56کیلومتری) شده بودند. این در حالی است که آذربایجان و ارمنستان  در حال برگزاری یک رزمایش بزرگ زمینی و هوایی هستند.این رزمایش در حالی برگزار می‌شود که دو کشور آذربایجان و ارمنستان چندی قبل و به دنبال حملات توپخانه‌ای نظامیان ارمنی به مواضع آذربایجان در ناگورنو-قره باغ  شاهد تنش بوده‌اند. 

رئیس‌جمهور ترکیه نیز پیشتر طی سخنانی به بحران میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان پرداخته و گفته بود که این کشور آذربایجان را تنها نخواهد گذاشت

منبع : خبرگزاری فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه