ارسال به دیگران پرینت

رئیس رژیم صهیونیستی از ولی‌عهد ابوظبی دعوت کرد

رئیس رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به ولی‌عهد ابوظبی، از وی دعوت کرد تا به قدس اشغالی سفر کرده و با مقامات اسرائیلی دیدار کند.

 رئیس رژیم صهیونیستی از ولی‌عهد ابوظبی دعوت کرد

با گسترده شدن هرچه بیشتر ابعاد توافق عادی‌سازی روابط امارات عربی متحده با رژیم صهیونیستی، «رووین ریولین» رئیس این رژیم به «محمد بن‌زاید» ولی‌عهد ابوظبی نامه نوشت.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، ریولین در این نامه که به زبان عربی نوشته شده، خطاب به بن‌زاید گفت: «امیدواریم که این توافق به ایجاد و تقویت اعتماد بین اسرائیل و مردم منطقه کمک کرده، رفاه اقتصادی و ثبات برای خاورمیانه‌ای‌ها به ارمغان بیاورد».

وی همچنین از ولی‌عهد ابوظبی دعوت کرد تا به قدس اشغالی سفر کند.

رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه این نامه نوشت: «شک ندارم که نسل‌های آینده از مسیری که شما و دیگر سران شجاع و خردمند به سمت صلح، اعتماد، همکاری، آینده امیدوارکننده و گفت‌وگو بین مردمان و ادیان در پیش گرفته‌اید، قدردانی می‌کنند».

روز پنجشنبه بود که واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «محمد بن‌زاید» ولی‌عهد ابوظبی و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به توافق رسیدند که از این به بعد همکاری و روابط مشترک داشته باشند.

در سال‌های اخیر گزارش‌های متعددی از تماس‌های پشت پرده برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی منتشر شده بود و گفته می‌شد که این کشورها روابط امنیتی نزدیکی با تل‌آویو برقرار کرده‌اند.

امروز همچنین «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خبر داد که به دنبال راه‌اندازی پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به امارات عربی متحده، از طریق حریم هوایی عربستان سعودی هستند

 

منبع : مشرق
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه