ارسال به دیگران پرینت

با تغییر در سبک زندگی بیماری ام.اس کاهش می یابد

مدیرعامل انجمن خیریه (امید) استان زنجان گفت: تغییر در سبک زندگی و آگاهی از بیماری ام.اس روند رشد این بیماری را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 با تغییر در سبک زندگی  بیماری ام.اس کاهش می یابد

جمال وثوق دیروز (۲۲ خرداد) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۸۸۱ بیمار مبتلا به ام.اس تحت پوشش انجمن خیریه (امید) استان قرار دارند، اظهار کرد: این انجمن تاکنون برای رفع نیازهای اساسی گروه هدف خود در ابعاد مختلف، ساختار و اشکال مناسبی را پایه‌ریزی و اجرا کرده است.

وی افزود: با یاری خیرین و کمک‌های مردمی توانسته‌ایم قدم‌های قابل توجهی در تحقق اهداف و رسالت‌های انجمن خیریه (امید) استان برداریم.

این مسئول ضمن ابراز نگرانی درباره رشد بیماری در جوامع مختلف نسبت به سال‌های گذشته، تصریح کرد: بدون شک تغییر در سبک زندگی و آگاهی از بیماری، روند رشد این بیماری را به شدت تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

مدیرعامل انجمن خیریه (امید) استان با بیان اینکه آینده بدون بیماری ام.اس تنها به رفتارهای امروز و نحوه نگرش در جامعه بستگی دارد، ادامه داد: یکی از رویکردهای قابل توجه انجمن خیریه ام.اس استان، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مناسب به ویژه به نسل جوان جامعه است.

وثوق با اشاره به اینکه متاسفانه افراد بیشتر در سنین جوانی با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهار کرد: نسل جوان و کارآمد در این حوزه نیز می‌تواند با اتکا به نیرو و انرژی جوانی و بهره‌مندی از دانش، متد، فناوری و امکانات مدرن، مبتلایان را یاری کند.

وی با اشاره به روحیه رئوف و انسان‌دوستانه مردم زنجان که همواره به طور گسترده در امورات خیر پیش‌قراول هستند، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای فعال و جوان در خیریه‌ها، از جمله راهکارها و نیازهای غیرقابل اجتناب است که با تمرکز در این مهم و با اعتماد به دیدگاه و فضای فکری نسل جوان ضمن تقویت روحیه نیکوکاری در جوانان، رشد و ارتقای خیریه‌ها را نیز تضمین کرده‌ایم.

قائم مقام مدیرعامل انجمن خیریه (امید) استان نیز در ادامه، اظهار کرد: فعالیت در خیریه‌های استان فرصتی مطلوب برای خودشناسی و تجربه‌ای پاک و بی‌غش است، زیرا خداوند نگاه ویژه‌ای به خیریه دارد.

دویرانی با اشاره به روش‌های زندگی در دنیای امروز، افزود: بسیاری از رویدادهای موفق، حاصل ایده‌ها و پتانسیل‌های نسل جوان بوده و با تزریق افکار و ایده‌های نو توسط این نسل در امور خیریه‌ها نیز شاهد بسترهای مناسبی برای پاسخ‌گویی به نیازهای جامعه هدف خواهیم بود.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه