ارسال به دیگران پرینت

بغداد: ۴۲ تروریست داعشی در جنوب موصل کشته شدند

«یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن ۴۲ تروریست داعشی از جمله چندسر کرده آنها در عملیات موسوم به «السیل الجارف» در منطقه «عین الجحش» جنوب موصل خبر داد. سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که این عملیات با پشتیبانی هوایی ارتش عراق انجام شده است.

بغداد: ۴۲ تروریست داعشی در جنوب موصل کشته شدند

فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن 42 تروریست داعشی در عملیات نیروهای عراقی در جنوب موصل خبر داد.

 «یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن ۴۲ تروریست داعشی از جمله چندسر کرده آنها در عملیات موسوم به «السیل الجارف» در منطقه «عین الجحش» جنوب موصل خبر داد.

در بیانیه‌ای که این مقام نظامی عراق در توییتر منتشر کرد، گفت: «به فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و نظارت مستقیم سازمان مبارزه با تروریسم عملیات السیل الجارف کلید خورد و نیروهای مبارزه با تروریسم به منطقه دجله که باندهای وابسته به داعش در منطقه عین الجحش شهر موصل فعالیت می‌کنند، حمله کردند.»

 رسول گفت: «در این عملیات ۴۲ تروریست داعش از جمله چند سرکرده آنها کشته شدند و شماری اسلحه و تجهیزات و مبالغی پول عراقیو خارجی از مقرهای آنها کشف و ضبط شد.»

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که این عملیات با پشتیبانی هوایی ارتش عراق انجام شده است.

«صباح النعمان» سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق نیز امروز گفت که طی شش ماه گذشته بیش از ۱۵۰ عملیات امنیتی علیه داعش انجام شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه