ارسال به دیگران پرینت

سرلشکر باقری: مستکبران منتظر انتقام باشند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه حمله مقتدرانه موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق مرهم موقتی بر این مصیبت جهان اسلام بود، گفت مستکبران باید منتظر انتقامی در تراز نام بزرگ سردار سلیمانی و ابومهندس باشند.

سرلشکر باقری: مستکبران منتظر انتقام باشند

به گزارش ستاد خبری سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» عصر سه شنبه در وبینار "چالش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی غرب در مواجهه با کرونا" گفت: اوج وحشی‌گری آمریکا آنجا خودنمایی می‌کند که ایران را در این شرایط خاص کرونایی، در معرض شدیدترین تحریم‌های اقتصادی قرار می‌دهد به گونه‌ای که تامین داروی بیماران با مشکل اساسی روبرو شده است.

وی اضافه کرد: از سویی می توان ادعا کرد که دشمنان، نابودی امت اسلامی را بر مبنای تفرقه برنامه‌ریزی کرده‌اند و به نمایش گذاشتن چهره‌ای خشن از امت اسلام تنها قطعه کوچکی از جورچین اسلام هراسی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: امت اسلامی در عصر حاضر برهه‌ای خطیر را تجربه می‌کند امروز تمام تکفیر و کفر در برابر اسلام محمدی قرار گرفته و از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند، برخی از سران کشورهای اسلامی اکنون بی‌شرمی را تا حدی برده‌اند که چنگ به طناب آمریکای خبیث زده‌اند و با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیست از پشت بر پیکره امت خنجر زده‌اند.

وی ادامه داد: این حکام با قدرت پوشالی به نام آمریکا تکیه زده‌اند که خود در ورطه افول قرارگرفته و از جبهه مقاومت هراسان شده است.

باقری با تاکید بر اینکه ترور وحشیانه شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در تاریکی شب و مستقیما به دست رژیم جنایتکار آمریکا نمونه بارز دیگری از مبارزه تمامی کفر با اسلام و مهر تاییدی بر تروریسم دولتی است، تصریح کرد: شهید سلیمانی و یاران او ثابت کردند که قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی، پوشالی است و آن‌ها توانایی مبارزه با رزمندگان محور مقاومت را ندارند.

وی اضافه کرد: سلیمانی دارای چهره‌ای محبوب میان ایرانیان و غیر ایرانیان است. چراکه از دنیا دل بریده بود و مقابل داعش و گروه‌های تفکیری خود را وقف اسلام کرده بود.

باقری تصریح کرد: قاسم سلیمانی انسانی خدامحور و مخلص بود و ذره‌ای آلودگی در ضمیر پاک او جا نداشت و قلب او پر از عشق به مؤمنان و مستضعفان بود. شجاعت، بی‌باکی، عقلانیت و مهربانی تصویری زیبا از او در عمق جان انسان‌های آزاد ساخته بود. سلیمانی فرقه گرا و قوم گرا نبود و امنیت همه را در نظر داشت.

دشمنان از نزاع درون امت اسلام بیشترین بهره را می‌برند

وی با بیان اینکه امروز نسخه شفا بخش امت اسلامی در یک کلمه وحدت خلاصه شده است، اظهار کرد: دشمنان اسلام از نزاع درون امت اسلام بیشترین بهره را می‌برند و ما باید تحقق وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

باقری با اشاره به اینکه اسلام دین عقلانیت و حکمت است، عنوان کرد: اسلام مکتب مبارزه با خرافه‌پرستی و جریان‌های تروریستی است و فرماندهان مقدم آن اندیشمندان انقلابی و دلسوز برای امت اسلامی هستند و حضور هدفمند و برنامه‌ریزی شده اهل علم و قلم در شبکه‌های اجتماعی بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

وی اظهار کرد: ما بر این باور هستیم که مجمع و کنفرانس وحدت با ظرفیت گسترده‌ای که دارد می‌تواند بستر همکاری میان ملل مسلمان برای مقابله با استکبار جهانی و حفظ آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین را ایجاد و خود را برای خروج آمریکا از بلاد اسلامی آماده می‌کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: روشن کردن نسل جوان نسبت به آموزه‌های اسلام ناب محمدی مهم‌ترین وظیفه اندیشمندان جهان اسلام است و در این میان باید فرصت فضای مجازی را مغتنم شمرده و منابر را در فضای مجازی برپا کنیم.

وی آگاه‌سازی جوانان دیگر ادیان و زدودن نگاه بدبینانه ادیان دیگر نسبت به اسلام راهکار مهمی برای افشای توطئه استکبار جهانی دانست و گفت: امیدواریم پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان به اهتزاز درآید.

سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از پنجشنبه (۸ آبان) مصادف با ۱۲ ربیع الاول به صورت مجازی آغاز به کار کرد و بیش از ۱۶۷ شخصیت برجسته جهان اسلام از ۴۷ کشور و همچنین ۱۲۰ سخنران داخلی به صورت «وبیناری» پیرامون موضوع های کنفرانس به ویژه همکاری های اسلامی در مواجهه با مصایب و بلایا با رویکرد کرونا سخنرانی کردند.

 

منبع : پانا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد ارسالی در

      من اطمینان دارم. ترامپ و همدستانش. کشته خواهند شد. برای نیروهای امنیتی. قدرتمند ایران مثل اب خوردن است. منتهی این انتقام بعد از اتمام ریاست ترامپ انجام میشود ترامپ و همدستانش شب و روز باید در هراس انتقام باشند. و طوری این انتقام انجام میشود که یک تصادف و حادثه به نظر می اید. ژنرال شهید سلیمانی برای مقام معظم رهبری مثل فرزند یا برادر بود. و ترامپ باید برای بشهادت رساندن چنین گوهری حتما ترور شود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه