ارسال به دیگران پرینت

ایتالیا در آمار جان‌باختگان کرونا رکورد زد.

پس از آنکه محدودیت‌های تازه‌ای برای مقابله با کرونا در سراسر ایتالیا به اجرا در آمد، مقام‌های بهداشتی این کشور از مرگ ۱۶۸ بیمار دیگر مبتلا به این ویروس خبر دادند که یک رکورد به شمار می‌آید.

ایتالیا در آمار جان‌باختگان کرونا رکورد زد.

ایتالیا در روز سه‌شنبه مرگ ۱۶۸ بیمار مبتلا به کرونا را ثبت کرد که بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از این ویروس در یک روز در ایتالیاست.

شمار جان‌باختگان کرونا در ایتالیا به ۶۳۱ نفر افزایش پیدا کرده و تعداد مبتلایان نیز به ۱۰ هزار و ۱۴۹ نفر رسیده است که در مقایسه با روز دوشنبه افزایش ۹۷۷ نفری را نشان می‌دهد.

«جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا بامداد سه شنبه با توجه به سرعت شیوع کرونا، حوزه محدودیت کنترل این ویروس کشنده را به سراسر ایتالیا گسترش داد.  

بعد از ایتالیا، دیگر کشورهای اروپایی نیز با سرعت در حال ثبت مواردی از ابتلا به ویروس کرونا هستند؛ از جمله فرانسه که بیشترین میزان تلفات را پس از ایتالیا به خود اختصاص داده‌است. در این کشور تاکنون ۳۰ نفر جان باخته‌اند و ۱۴۱۲ نفر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.   

اسپانیا دیگر کشوری است که تعداد مبتلایان کرونا در آن بسرعت در حال افزایش است. بیش از یکهزار و صد نفر در این کشور به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و ۲۹ نفر نیز جان باخته‌اند.  

آلمان با تعداد مبتلایان بیشتر نسبت به اسپانیا، تلفات کمتری را ثبت کرده است. در انگلیس از ۳۲۱ مبتلا به ویروس کرونا، تا کنون ۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری مرگبار، جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که در هلند از همین تعداد افراد آلوده ۴ نفر فوت کرده‌اند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه