ارسال به دیگران پرینت

رژیم صهیونیستی | اولین هیأت رسمی پس از عادی‌سازی روابط با سودان وارد خارطوم شد

منابع اسرائیلی، شامگاه امروز (دوشنبه)، از ورود یک هیأت اسرائیلی بلندپایه به خارطوم پایتخت سودان خبر دادند. کان در ادامه نوشت که هدف از سفر این هیأت به خارطوم، زمینه‌سازی برای امضای چند توافق است که اشاره‌ای به موضوع آنها در این گزارش نشده است. در این گزارش همچنین آمده است که «مئیر بن شبات» رئیس آنچه «شورای امنیت ملی اسرائیل» خوانده می‌شود، ریاست هیأت یادشده را برعهده دارد.

رژیم صهیونیستی  |  اولین هیأت رسمی پس از عادی‌سازی روابط با سودان وارد خارطوم شد

مرکز پخش رادیویی-تلویزیونی رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داد که اولین هیأت رسمی این رژیم پس از عادی‌سازی روابط با سودان، وارد خارطوم شده است.

 منابع صهیونیستی، شامگاه امروز (دوشنبه)، از ورود یک هیأت صهیونیستی بلندپایه به خارطوم پایتخت سودان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری «شهاب»، مرکز پخش رادیویی-تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد که عصر امروز، اولین هیأت رسمی «اسرائیل» پس از عادی‌سازی روابط با سودان، وارد خارطوم شده است.

کان در ادامه نوشت که هدف از سفر این هیأت به خارطوم، زمینه‌سازی برای امضای چند توافق است که اشاره‌ای به موضوع آنها در این گزارش نشده است.

در این گزارش همچنین آمده است که «مئیر بن شبات» رئیس آنچه «شورای امنیت ملی اسرائیل» خوانده می‌شود، ریاست هیأت یادشده را برعهده دارد.

یک مقام صهیونیست نیز که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌و‌گو با شبکه «بی بی سی عربی» سفر هیأت یادشده به خارطوم را تأیید کرد.

با این حال خبرگزاری رسمی سودان «سونا» تا به این لحظه گزارشی در این خصوص منتشر نکرده است.

۲۳ اکتبر گذشته بود که سودان طی توافقی تحت نظارت آمریکا از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد به این ترتیب این کشور پس از امارات و بحرین، سومین کشوری بود که سازش با تل‌آویو را اعلام کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه