ارسال به دیگران پرینت

محدودیت‌های کرونایی در عراق تا عید قربان ادامه دارد

کمیته عالی مقابله با کرونا در عراق اعلام کرد که تا عید قربان مقررات و محدودیت‌های کرونایی ادامه خواهد داشت و بعد ازآن ممنوعیت آمدوشد سرتاسری لغو خواهد شد.

 محدودیت‌های کرونایی در عراق تا عید قربان ادامه دارد

کمیته عالی مقابله با بیماری کووید ۱۹ در عراق اعلام کرد که ممنوعیت آمدوشد سراسری در این کشور به دلیل شیوع کرونا بعد از عید قربان برداشته خواهد شد.

رسانه‌های عراق امروز پنجشنبه به نقل از این کمیته گزارش دادند که اعضای این کمیته طی نشستی که امروز داشتند تصمیم گرفتند محدودیت‌ها و ممنوعیت آمدوشد در سرتاسر عراق تا عید قربان (۹ مرداد) ادامه داشته باشد.

بر اساس تصمیم کمیته عالی مقابله با کرونا، عراقی‌ها بعد از عید قربان ملزم به رعایت تدابیر و دستورالعمل‌های مربوط به مقابله با کرونا خواهند بود. کمیته مذکور طی نشست امروز همچنین تصمیم به کاهش مدت زمان ممنوعیت آمدوشد شبانه شد و مقرر گردیده، مقررات رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا شش صبح اعمال شود.

قرار است پاساژها و فرودگاه‌ها از ۲۳ ژوئن (دوم مرداد) بازگشایی شود.

عراق از زمان شیوع ویروس کرونا، مقررات سختی برای مقابله با گسترش آن در این کشور اتخاذ کرده است. ممنوعیت آمدوشد سرتاسری یکی از این اقدامات بود.

بر اساس گزارش امروز وزارت بهداشت عراق، طی یک روز گذشته ۲۲۸۱ مورد جدید به کرونا مبتلا شده و شمار مبتلایان به ۸۶۱۴۸ نفر رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۰ نفر بر اثر کرونا در عراق جان خود را از دست داده‌اند که با احتساب آمار جدید، ۳۵۲۲ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه