ارسال به دیگران پرینت

دفاع هوایی | تقویت پدافند هوایی سوریه در پکن

سفیر سوریه در پکن از تقویت پدافند هوایی این کشور در پی حملات هوایی تجاوزکارانه مکرر رژیم صهیونیستی خبر داد.

دفاع هوایی | تقویت پدافند هوایی سوریه  در پکن

سفیر سوریه در چین، اظهار داشت سوریه قصد دارد پدافند هوایی خود را در پی حملات هوایی مکرر رژیم صهیونیستی و تاکتیک این رژیم در پنهان شدن در پشت هواپیما‌های دیگر بهبود بخشد.

او گفت: سوریه از تمامی سیستم‌های دفاع هوایی خود برای محافظت از حریم هوایی کشور در برابر تجاوزات مداوم اسرائیل استفاده می‌کند. حملات هوایی مکرر، سوریه را متقاعد به لزوم وجود سامانه‌های پدافند پیشرفته‌تر کرده است و سوریه به دنبال گزینه‌های مقرون به صرفه برای تقویت بیشتر سیستم دفاعی هوایی خود خواهد بود.

سفیر سوریه در چین اعلام کرد رژیم صهیونیستی از این موضوع که سوریه به طور جدی با گروه‌های تروریستی در ادلب مبارزه می‌کند، استفاده می‌کند. او همچنین رژیم صهیونیستی را به دلیل تلاش برای پنهان شدن در پشت هواپیمای مسافربری و بی‌توجهی کامل به زندگی غیرنظامیان محکوم کرد.

پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی و فعال شدن پدافند هوایی سوریه، یک فروند هواپیمای مسافربری با ۱۷۲ سرنشین که قصد فرود در فرودگاه دمشق را داشت، در یک عملیات فنی از تیرس شلیک پدافند سوریه خارج و در پایگاه حمیمم روسیه در لاذقیه به زمین نشست.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه