ارسال به دیگران پرینت

کمک نوه سزار چاوز به جو بایدن

کارزار انتخاباتی جو بایدن در تازه‌ترین اقدام، در حال آوردن نوه سزار چاوز رهبر حقوق مدنی به عنوان مشاور ارشد در کمک به امور آمریکای لاتین و پایه‌گذاری فعالیت‌های در ایالت‌های مربوطه هستند. سزار استرادا چاوز رهبر کارگری آمریکا، سازمان‌دهنده اجتماعی و فعال حقوق مدنی آمریکائیان لاتین‌تبار بود. بعضی از رهبران لاتین‌تبار از کارزار انتخاباتی بایدن انتقاد کرده‌اند و می‌گویند برای دستیابی به آرای کافی از جمعیت این گروه‌ها کافی نیست.

کمک نوه سزار چاوز به  جو بایدن

کارزار انتخاباتی جو بایدن معاون اول باراک اوباما در تازه‌ترین اقدام، نوه رهبر حقوق مدنی آمریکا را برای جذب آرای آمریکایی‌های لاتین‌تبار‌ها به کار گرفت.

به گزارش ایرنا، کارزار انتخاباتی جو بایدن در حال آوردن نوه سزار چاوز رهبر حقوق مدنی به عنوان مشاور ارشد در کمک به امور آمریکای لاتین و پایه‌گذاری فعالیت‌های در ایالت‌های مربوطه هستند.

سزار استرادا چاوز رهبر کارگری آمریکا، سازمان‌دهنده اجتماعی و فعال حقوق مدنی آمریکائیان لاتین‌تبار بود.

بعضی از رهبران لاتین‌تبار از کارزار انتخاباتی بایدن انتقاد کرده‌اند و می‌گویند برای دستیابی به آرای کافی از جمعیت این گروه‌ها کافی نیست.

جولیر چاوز رودریگز، پیش از این به عنوان مدیر سیاسی مشترک ملی کارزار انتخاباتی کاملا هریس سناتور کالیفرنیا فعالیت داشت و مدیر دفتر وی در کالیفرنیا بود.

وی همچنین به عنوان در دولت باراک اوباما با گروه‌هایی همچون دگرباشان، لاتین‌تبارها، بازنشستگان نظامی، جوانان، آموزش، کارگران و رهبران مترقی‌خواه تعامل داشت.

چاوز در حال حاضر هم به عنوان مشاور هریس در حال فعالیت است.

انتظار می‌رود بایدن با تقویت تیم مرتبطان با لاتین‌تبار‌ها به دنبال جبران ضعف پایگاه اجتماعی خود در این طیف از رای‌دهندگانی است که در انتخابات مقدماتی به شدت از برنی سندرز حمایت می‌کردند.

بایدن همچنین در اواخر ماه گذشته با الکساندریا اوکازیو کورتز عضو مجلس نمایندگان آمریکا صحبت کرد تا به تیم سیاسی او بپیوندند چرا که او توانایی ایجاد وحدت بین تیم سندرز و بایدن را دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه