ارسال به دیگران پرینت

شروع رسمی بازیها با تیراندازی و دوچرخه سواری| روز سخت والیبال

اولین روز رسمی سی و دومین دوره بازیهای المپیک از روز شنبه دوم مردادماه با شرکت ورزشکاران ایران در هفت رشته ورزشی دنبال خواهد شد.

شروع رسمی بازیها با تیراندازی و دوچرخه سواری| روز سخت والیبال

 سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از دو روز قبل با برگزاری مسابقات مقدماتی رشته‌های فوتبال و بیسبال در توکیو آغاز شده است. امروز جمعه اول مردادماه هم نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی دو رشته روئینگ و تیراندازی باکمان به مصاف رقبا رفتند که وزیری در تیراندازی باکمان در رده ۶۳ ایستاد و به دور حذفی رسید. نازنین ملایی نماینده ایران در ماده روئینگ تک نفره زنان هم در دور مقدماتی در گروه خود سوم شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اما با برگزاری مراسم افتتاحیه در جمعه شب، فردا شنبه دوم مردادماه شاهد اولین روز رسمی برگزاری این رویداد در توکیوی ژاپن خواهیم بود. نمایندگان کشورمان در این روز در هفت رشته به مصاف رقبای خود خواهند رفت. مسابقات فردا با دو رشته تیراندازی و دوچرخه سواری آغاز می‌شود و رشته تیمی والیبال اولین مسابقه خود را برگزار خواهد کرد.

تیراندازی:

در این رشته آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده در ماده تفنگ ۱۰ متر انفرادی زنان از ساعت ۴ صبح به وقت ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت. جواد فروغی دیگر تیرانداز کشورمان هم از ساعت ۸:۳۰ در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی ۱۰ متر مردان شرکت خواهد کرد.

دوچرخه سواری:

سعید صفرزاده رکابزن جوان کشورمان به عنوان تنها نماینده این رشته در بازی‌های المپیک فردا شنبه دوم مردادماه در ماده استقامت جاده با ۱۳۰ رکابزن دیگر مسابقه می‌دهد. مسابقات جاده استقامت مردان در المپیک در مسافت ۲۳۴ کیلومتر و در ارتفاع ۴ هزار و ۸۶۵ متری قرار دارد که بعد از المپیک پکن یکی از سخت‌ترین مسیرها و طولانی‌ترین مسیرهای در نظر گرفته شده برای المپیک است.

پیش بینی می‌شود با توجه به مسافت در نظر گرفته شده این مسابقه بیشتر از شش ساعت زمان ببرد. رکابزنان از کوه فوجی مسابقه خود را آغاز و با طی کردن مسیر در پارک Musashinonomori، کاناگاوا و یاماناشی ادامه پیدا کرده و در استان شیزووکا به پایان برسد. ۱۳۰ رکابزن مرد و ۶۷ زن در این دوره از مسابقات در بخش جاده حاضر هستند.

شمشیربازی:

اما رقابت‌های شمشیربازی در حالی آغاز می‌شود که ایران در این روز سه نماینده دارد. علی پاکدامن در اسلحه سابر ساعت ۷:۳۰ در جدول یک و سی دوم به مصاف نماینده مجارستان خواهد رفت. مجتبی عابدینی هم ساعت ۸:۱۵ صبح فردا با نماینده کانادا روبرو می‌شود. محمد رهبری سومین شمشیرباز ایران هم در یک رقابت سخت با نماینده فرانسه روبرو خواهد شد.‌

تکواندو:

تکواندوی ایران با مسابقه وزن ۵۸ کیلوگرم و مصاف آرمین هادی پور در این وزن با نماینده کلمبیا کار خود را در المپیک آغاز می‌کند. هادی پور ساعت ۹:۱۵ مسابقه خواهد داد.

تنیس روی میز:

نیما عالمیان پینگ پنگ باز کشورمان در جدول خود فردا شنبه ساعت ۱۲ به وقت ایران به مصاف نماینده انگلیس خواهد رفت.

بوکس:

دانیال شه بخش نماینده بوکس ایران در وزن ۵۲-۵۷ کیلوگرم فردا ساعت ۱۳:۱۵ با نماینده مراکش مقابله خواهد کرد.

والیبال:

اما والیبال روز سختی را پیش رو دارد. در اولین گام والیبالیست‌های ایران ساعت ۱۵:۱۰ باید به مصاف تیم لهستان بروند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه