ارسال به دیگران پرینت

الهامی: رو به پیشرفت هستیم| باید با تمرکز بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید، نتایج تیمش نشان می‌دهد که روبه پیشرفت هستند.

الهامی: رو به پیشرفت هستیم| باید با تمرکز بازی کنیم

 ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بازی فردا(سه‌شنبه) یک بازی مهم برای دو تیم است. مردم با عشق این تیم‌ها زندگی می‌کنند و این تیم‌ها هویت شهرهایشان هستند و شاید بجز این دو تیم چیز خاصی نداشته باشند. صنعت نفت اصالت، هویت و ریشه مردم آبادان است. این تیم کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و از بازیکنان جوان این تیم در آینده زیاد خواهیم شنید.

او ادامه داد: بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم. باید تمرکز داشته باشیم چون با تیمی بازی می‌کنیم که واقعا فوتبال بازی می‌کند. به آقای پورموسوی و جوانان این شهر تبریک می‌گویم بابت داشتن این تیم. ما هم نساجی هستیم و نتایج گذشته ما نشان می‌دهد که رو به پیشرفت هستیم و تیم خوبی داریم. شرایط به گونه‌ای است که در بازی فردا سرنوشت در دست خودمان است اما می‌دانیم با دو مسئله مواجه هستیم؛ اول آب و هوا که برای دو تیم سخت است و دوم با تیم خوبی بازی داریم و برای من جای خوشحالی دارد که تیم صنعت نفت به واقع فوتبال بازی می‌کند. امیدوارم تیمی که شایسته است پیروز میدان شود. داوران هم در شرایط سختی هستند و برای آن‌ها هم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی نساجی درباره محرومان و مصدومان این تیم برای این بازی، اظهار کرد: ما بیست بازیکن داریم، اگر یازده بازیکن هم داشته باشیم با توجه به شرایط جدول باید برای برد بازی کنیم و همین‌طور صنعت نفت.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه