ارسال به دیگران پرینت

بازی امروز تحت تاثیر گرمای هوای شهر تبریز قرار گرفت

تبریز- مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص دیدار تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: بازی امروز تحت تاثیر گرمای هوای شهر تبریز قرار گرفت.

بازی امروز تحت تاثیر گرمای هوای شهر تبریز قرار گرفت

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم نساجی قائم‌شهر بود که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تیم مهمان به اتمام رسید.

بازی حساس و شش امتیازی دو تیم پایین جدول به سود تیم نساجی به پایان رسید تا نساجی برای ماندن در لیگ امیدوار شود و شانس بقای ماشین‌سازی نیز به حداقل رسد.

اسماعیل اسماعیلی مربی نساجی شامگاه جمعه بعداز پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: گرمای هوا امروز باعث افت کیفیت دیدار حساس ماشین سازی تبریز و نساجی شد ولی شکر خدا از موقعیت‌ها استفاده کردیم و حریف را در خانه خود شکست دادیم.

وی با بیان اینکه وقفه‌ای طولانی پشت سر گذاشتیم، گفت: بازی امروز تحت تأثیر گرمای هوا قرار گرفت و باعث شد از کیفیت مسابقه کاسته شود.

اسماعیلی در خصوص برنامه تیمش در بازی امروز گفت: ما برنامه ویژه ای برای این دیدار داشتیم، بعداز گل اول نیز بازی را مدیریت کردیم.

مربی نساجی با اشاره به اینکه پس از گل اول نبض مسابقه را در اختیار گرفتیم، گفت: می‌دانستیم ماشین‌سازی جلو می‌آید و برای همین ما به سمت زدن گل‌های بعدی رفتیم. نیاز نبود به آب و آتش بزنیم و طبق برنامه قبلی پیش رفتیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه