ارسال به دیگران پرینت

نتیجه مساوی به درد سپاهان و نساجی نمی‌خورد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز مقابل تیم نساجی قرار خواهیم گرفت و نتیجه تساوی دراین بازی با توجه به شرایط حساس جدول به درد دو تیم نمی‌خورد.

نتیجه مساوی به درد سپاهان و نساجی نمی‌خورد

 محرم نویدکیا که به نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تیم نساجی حاضر نشده بود، شامگاه چهارشنبه با انتشار فیلم ویدئویی برای خبرنگاران مازندران اضافه کرد: به علت شرایط خاص دو تیم در جدول قطعاً بازی پرفشار و سنگینی خواهد بود.

وی افزود: تساوی در این بازی نه به درد سپاهان می‌خورد و نه نساجی، چرا که هم تیم نساجی می‌خواهد در جدول به ثبات برسد و از ته جدول جدا شود و هم ما می‌خواهیم به صدر جدول برسیم.

بازی سختی را در چمن مصنوعی قائمشهر داریم

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های جدی ما در این مسابقه، بازی کردن در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر است، گفت، برای ما به‌دلیل اینکه روی چمن مصنوعی باید بازی کنیم، سنگین‌تر است و بازی سنگینی در انتظار تیم ما هست، امیدوارم بتوانیم با تمرکز بالا بازی کنیم و امتیاز لازم را کسب کنیم.

نویدکیا یادآور شد، متأسفانه تیم ما هفته گذشته در بازی خانگی امتیاز از دست داد و تیم نساجی هم وضعیت مشابه تیم ما را داشته، به همین دلیل قطعاً بازی فوق‌العاده پرفشاری برای هر دو تیم خواهد بود. تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در آغاز هفته بیست ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۱ پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

تا پایان هفته بیستم این رقابت‌ها تیم سپاهان اصفهان با ۴۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم و تیم نساجی با ۱۶ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه