ارسال به دیگران پرینت

نساجی تحت فشار شرایط جدول قرار دارد

قائمشهر- مربی تیم نساجی مازندران، با بیان اینکه بازی‌های باقیمانده لیگ برتربرای تیمش حکم فینال را دارد، گفت، که شرایط تیم نساجی در جدول رده بندی مسابقات باعث شده تا این تیم تحت فشار باشد.

نساجی تحت فشار شرایط جدول قرار دارد

مصطفی صداقت شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر پیکان تهران افزود: تیم ما با توجه به وضع موجود، بازی به بازی با برنامه خاص خودش پیش می‌رود، متأسفانه شرایط جدولی این گونه تیم ما را تحت فشار گذاشته و این وضعیت باعث شده تا به هربازی به چشم یک فینال مهم نگاه کنیم.

وی افزود: در بازی فردا برابر تیم پیکان هم چاره‌ای به جز کسب ۳ امتیاز و بهتر کردن وضعیت خودمان وفاصله گرفتن از جمع تیم‌های پایین جدول نداریم، امیدواریم که با تلاش بازیکنان با پیروزی وکسب ۳ امتیاز از زمین بیرون بیاییم. ** پیروزی برابر ماشین سازی روحیه بخش بود.

مربی تیم نساجی مازندران، کسب پیروزی ۳ امتیازی برابر تیم ماشین سازی پس از وقفه‌ای حدود ۳ هفته‌ای از بازی‌های لیگ برتر به خاطر انجام بازی‌های تیم ملی را برای تیمش روحیه بخش دانست وگفت، هرچند تیم نساجی تا پیش از تعطیلات لیگ، روند خیلی خوبی داشته، اما خوشحالیم که با پیروزی ادامه بازی‌های لیگ را شروع کردیم.

صداقت گفت، درحال حاضر چاره‌ای به جزپیروزی برابر همه حریفان نداریم و به غیرازاین کادرفنی وبازیکنان تیم نساجی به چیز دیگر فکر نمی‌کنند.

انرژی مثبت از سوی هواداران تیم نساجی

مربی تیم نساجی دربخش دیگری گفت، که خوشبختانه اکنون حس مثبت وانرژی های خوبی از خانه‌های این شهر ومردم فوتبال دوست قائمشهر به تیم نساجی بازیکنان و کادرفنی منتقل می‌شود و از آنان می‌خواهیم که همین وضعیت را تا پایان لیگ حفظ کنند.

صداقت، با بیان اینکه بازیکن محروم نداریم، اما بازیکنان مصدوم تیم نساجی هم همانند دیگر تیم‌ها روی دست تیم هستند، گفت، البته وضعیت تیم به گونه‌ای هست که درصورت نبود بازیکنی، نیمکت ما جایگزین‌های خوبی دارد وخوشبختانه مشکلی ازاین بابت نداریم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه