ارسال به دیگران پرینت

علیرضا جهانبخش از زمین رفت | برایتون ۲ گل خورد

برایتون در حضور ۵۸ دقیقه‌ای وینگر ایرانی خود مقابل ولورهمپتون شکست خورد.

علیرضا جهانبخش  از زمین رفت | برایتون ۲ گل خورد

در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برایتون که پس از ۱۸ هفته علیرضا جهانبخش را در ترکیب و سمت راست خط میانی داشت، از ساعت ۱۵:۳۰ دیروز(به وقت ایران) در استادیوم مولینه مقابل ولورهمپتون رده دوازدهمی قرار گرفت.

علیرضا جهانبخش پس از اینکه دو پاس در عمق ناموفق داشت، در دقیقه ۱۲ دو ارسال پیاپی و خطرناک از جناح چپ به مقابل دروازه ولورهمپتون انجام داد که یکی از سانترهای او تبدیل به کرنر شد.

خستین کرنر اعلام شده به سود برایتون که با حرکت جهانبخش شکل گرفته بود را پاسکال گروس از سمت راست فرستاد تا لوئیز دانک با ضربه سر عالی دروازه ولورهمپتون را باز کند.

نیمه اول با برتری یاران جهانبخش پایان یافت، اما در دقیقه ۵۳ لوئیز دانک، مدافع با تجربه و کاپیتان برایتون با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا کار برایتون برای حفظ نتیجه سخت‌تر شود.

پنج دقیقه پس از این اخراج، گراهام پاتر دست به دو تعویض زد و علیرضا جهانبخش را هم پس از نمایش نسبتا خوبی که داشت، از زمین بیرون کشید تا مک‌آلیستر جانشین او شود.

در ادامه مسابقه ولورهمپتون توانست در دقایق ۷۶ و ۹۰ دو گل به ثمر رساند و شکست مقابل برایتون را با برتری ۲ بر یک عوض کند تا یاران جهانبخش بدون گرفتن امتیاز این دیدار خارج از خانه را پشت سر بگذارند.

تیم فوتبال برایتون با شکست مقابل ولورهمپتون ۳۷ امتیازی و در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس ماند، اما در صورتی که فولام در بازی این هفته شکست بخورد، بقای یاران جهانبخش در لیگ جزیره قطعی می‌شود.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه