ارسال به دیگران پرینت

دو طلا و دو برنز به آزادکاران ایران رسید

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه برگزار شد که تیم ایران به ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز دست یافت.

دو طلا و دو برنز به آزادکاران ایران رسید

 در پایان مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه، علی قلی زادگان و امیرحسین فیروزپور در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا و کیان محمودجانلو و حسن عبادی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. ابوالفضل حاجی پور نیز پنجم شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی قلی زادگان نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل گئورگی وانگلوف از بلغارستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کالجان راخات از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قلی زادگان در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ روبرتی دینگاشویلی از گرجستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار آلماز اسمانبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۵ بر ۴ از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت. مهدی ویسی دیگر نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ مقابل موخامد بالگابای از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب روبرتی دینگاشویلی از گرجستان شد و با توجه به شکست این حریف از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

در وزن ۶۵ کیلوگرم در وزن ۶۵ کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ کوئنتین استیکر از فرانسه را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه در اولین دیدار مقابل کاوانیش از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی دست یافت وی در دور بعد نیز با نتجیه ۸ بر ۶ از سد عادل اوسپانوف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. کیان محمودجانلو پس از استراحت در دور اول در دور دوم شوتا فارتنیدزه از گرجستان را با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل موهامت کاهرامان از ترکیه با نتیجه ۹ بر ۶ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمودجانلو در این دیدار مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه ۱۳ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. محمودجانلو در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۶ حاجی پور را شکست داد و صاحب مدال برنز شد. حسن عبادی نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر فاتح اونالان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل سلیم کوزان از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبادی در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف از قرقیزستان ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف خود از مولداوی به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی میان حسن عبادی و کیان محمودجانلو برگزار شد که عبادی با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی دست یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۸ مقابل پی کلیتون از کانادا به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل کشتی گیری از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله فاتح اردین دارنده مدال نقره جهان از کشور ترکیه را با نتیجه ۱۴ بر ۴ مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این سردار چاوش اوغلو از کشور ترکیه را با نتیجه ۱۲ بر ۱ شکست داد وبه مدال طلا دست یافت.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه