ارسال به دیگران پرینت

۴ آزادکار ایران به نیمه نهایی جام یاشاردوغو راه یافتند

در جریان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد جام یاشاردوغو در ترکیه، ۴ آزادکار ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند.


 ۴ آزادکار ایران به نیمه نهایی جام یاشاردوغو راه یافتند

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از ظهر امروز (جمعه) با برگزاری پنج وزن نخست در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان ایران در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم: مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ مقابل موخامد بالگابای از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب روبرتی دینگاشویلی از گرجستان شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی شانس حضور در گروه بازنده ها را بدست آورد. علی قلی زادگان نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل گئورگی وانگلوف از بلغارستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کالجان راخات از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قلی زادگان در این مرحله به مصاف روبرتی دینگاشویلی از گرجستان می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ کوئنتین استیکر از فرانسه را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد. کیان محمودجانلو پس از استراحت در دور اول در دور دوم شوتا فارتنیدزه از گرجستان را با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل موهامت کاهرامان از ترکیه با نتیجه ۹ بر ۶ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حسن عبادی نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر فاتح اونالان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل سلیم کوزان از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۸ مقابل پی کلیتون از کانادا به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل کشتی گیری از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه