ارسال به دیگران پرینت

حسینی: مقابل آلومینیوم مستحق پیروزی بودیم| باید شجاع و امیدوار باشیم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: باید شجاع و امیدوار باشیم، چون این تیم دارد می‌جنگند تا به نتیجه خوبی برسد.

حسینی: مقابل آلومینیوم مستحق پیروزی بودیم| باید شجاع و امیدوار باشیم

مجتبی حسینی پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری اظهار کرد: بعد از تعطیلات طولانی که داشتیم یک بازی پیچیده را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول بازی در اختیار ما بود و می‌دانستیم حریف می‌خواهد بازی بلند انجام دهد و از ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت استفاده کند. روی ضربه ایستگاهی متاسفانه گل خوردیم اما در ادامه خداراشکر تیم‌مان به هم نریخت و با حفظ و گردش توپ بازی را در اختیار گرفتیم.

او ادامه داد: خوشبختانه توانستیم به گل مساوی هم برسیم. در ادامه فشار سنگینی آوردیم و می‌توانستیم مقابل تیمی که از نظر دفاعی قوی بود، به پیروزی برسیم. باز هم جا دارد به بازیکنان‌مان تبریک بگویم که نا امید نشدند و بازی را به تساوی کشاندند اما مستحق پیروزی بودیم. بچه‌ها باید شجاع باشند و مطمئنم جایگاه این تیم از این جایگاه بهتر می‌شود و می‌توانیم شرایط را برگردانیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که تیمش زیبا بازی نکرد و دیر تعویض انجام داد، گفت: این نظر شماست اما بچه‌های ما بازی‌های خوبی انجام دادند. ما بعد از ۳۰ روز به مسابقات برگشتیم و مقابل تیمی بازی کردیم که در چند بازی گل نخورده بود اما بچه‌ها توانستند خوب بازی کنند و بازی را برگردانند. تعویض‌ها هم در اختیار مربی است و به نظرم تعویض‌های خوبی انجام دادیم و توانستند مفید باشند.

او اضافه کرد: باید شجاع و امیدوار باشیم، چون این تیم می‌جنگد تا به نتیجه خوبی برسد. باید به استقبال شش فینال برویم و امیدوارم موفق باشیم.

حسینی درباره از دست دادن موقعیت توسط بازیکنانش گفت: این مساله را نمی‌توان کاری کرد و تمرینی در این خصوص وجود ندارد. باید درک کنیم که بازیکنان زیر فشار و استرس هستند و نباید به بچه‌ها فشار بیاوریم تا کارشان را بهتر انجام دهند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه