ارسال به دیگران پرینت

نقش زینبی زنان در انتخابات|زمینه مشارکت حداکثری فراهم شود

بوشهر - امام جمعه آبدان با اشاره به نقش زینبی زنان در انتخابات گفت: باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح تلاش جدی صورت گیرد.

نقش زینبی زنان در انتخابات|زمینه مشارکت حداکثری فراهم شود

حجت الاسلام محمود کارگر عصر یکشنبه در نشست با تعدادی از فعالان حوزه مقاومت بسیج آبدان اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات یک ضرورت انکار ناپذیر است.

وی با اشاره به تمایل دشمن برای پیروزی جریان مایل به غرب برای رسیدن آن‌ها به مقاصد شومشان در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، گفت: دشمن نمی‌خواهد طیف حزب‌اللهی دولت را دست بگیرد و با تاسی به حسین‌بن‌علی (ع) روبروی او بایستد.

امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: دشمنان یک‌صدا می‌گویند انتخابات را تحریم کنید. آن‌ها از بیرون با قوه قهریه نمی‌توانند انتخابات را تحریم کنند؛ لذا از کلید واژه تحریم استفاده می‌کنند.

کارگر اضافه کرد: وظیفه ما این است که با نگاه واقع‌بینانه، به کشور و انتخابات کمک و تلاش کنیم یک تحول جدیدی در کشور ایجاد شود، انتخابات یک فرصت است، باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

وی از خواهران بسیجی خواست مانند حضرت زینب (س) در این روزها تلاش کنند تا کسانی که انگیزه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارند را قانع کنند با شرکت در انتخابات، فردی اصلح و خدمتگزار مردم انتخاب کنند و مایه امید ملت انقلابی شوند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه