ارسال به دیگران پرینت

اساتید برای جمعیت مردد در شرکت در انتخابات برنامه ریزی کنند

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم برای حدود ۳۰ درصد جمعیت مردد برنامه ریزی و تولید متن کنند.

اساتید برای جمعیت مردد در شرکت در انتخابات برنامه ریزی کنند

 مجتبی زارعی در اجلاس اساتید جبهه علمی - جهادی دانشگاه‌های تهران گفت: وحدت در جبهه تغییر قطعی است باید مراقب تنگه اُحُد انتخابات باشیم!

وی ادامه داد: وحدت "جبهه انقلاب" که در این انتخابات همان "جبهه تغییر" نام دارد قطعی است بنابراین استادان فرمانده در جنگ نرم از" تنگه اُحد" در این انتخابات غفلت نکنند ما باید برای حدود سی درصد جمعیت مردد برای شرکت در انتخابات برنامه ریزی و تولید متن کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: رویارویی اصلی در انتخابات خرداد مابین "ارتجاع مدرن" یا " ارتجاع سفید " از یک سو و "جبهه تغییرات پیشرفته" و متعالی از سوی دیگر است است.

وی ادامه داد: اگر از این جمعیت حدود ۳۰ درصدی خسته از دست لیبرال‌ها و تکنوکرات ها و مستاصل از روش شناسی برجام مراقبت و پشتیبانی نکنیم این بیم وجود خواهد داشت که این جمعیت یا از انتخابات مأیوس و یا در تله فناوران و صنایع تولیدی دوگانه‌های جعلی گرفتار شوند پس این بخش همان تنگه اُحد انتخابات است و نباید اینجا را برای بروز دادن احساسات زودهنگام پیروزی خالی کرد بی توجهی به تنگه موجب شکست خواهد بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه