ارسال به دیگران پرینت

شورای وحدت اصولگرایان فرمان تشکیل ستادهای انتخاباتی را صادر کرد

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان تصمیمات مهم جلسه هیئت عالی این شورا را که امروز برگزار شد تشریح کرد.

شورای وحدت اصولگرایان فرمان تشکیل ستادهای انتخاباتی را صادر کرد

منوچهر متکی با اشاره به تدوین چارت سازمانی فعالیت ستادهای انتخاباتی شورای وحدت در سراسر کشور و لزوم تشکیل سریع این ستادها برای حمایت از نامزدی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای وحدت، دفاتر شورای وحدت در استان های کشور ماموریت یافتند تا نسبت به انتخاب فردی شایسته و توانمند از چهره‌های ملی و استانی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت در آن استان اقدام نمایند. مسئول هیئت اجرایی مرکز استان نیز به عنوان نایب رئیس ستاد انتخاباتی تعیین می‌شود تا ظرفیت کمیته‌های اقشاری و موضوعی را در ستادها به کار گیرد.

متکی همچنین افزود: علاوه بر مراکز استان‌ها، در تمام شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌های استان نیز مسئولین هیئت‌های اجرایی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی تعیین می‌شوند و در صورت تصویب هیئت اجرایی انتخاب فرد دیگری به عنوان رئیس ستاد بلامانع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکل‌گیری ستادهای مردمی در کنار ستادهای رسمی شورای وحدت در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: پیشنهاد علاقمندان تشکیل ستاد های مردمی در ستاد مرکزی انتخابات شورای وحدت بررسی و احکام آنان صادر خواهد شد. حکم رئیس ستاد استانی توسط رئیس ستاد انتخاباتی کشور در شورای وحدت صادر می شود حکم رئیس ستاد در شهرها و بخش‌های تابعه استان، توسط رئیس ستاد انتخابات استان صادر می شود.

سخنگوی شورای وحدت با اعلام شکل گیری ستاد های روستایی گفت: احکام آنان توسط رئیس ستاد شهرستان صادر می شود.

متکی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت های انتخاباتی شورای وحدت در سراسر کشور با مسئولان ذی‌ربط منصوب  رئیسی هماهنگ خواهد بود افزود: شورای وحدت تمام ظرفیت خود در سراسر کشور را برای حمایت یکپارچه از حجت الاسلام آقای رئیسی بسیج کرده است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه