ارسال به دیگران پرینت

جواد امام : انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده می‌شود

فعال اصلاح‌طلب با پیش‌بینی به دور دوم کشیده شدن انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت اصلی را میان نامزد اصلاح‌طلبان، اصولگرایان معتدل و گروهی دانست که برای فرار از پاسخگویی خود را مستقل معرفی می‌کند.

جواد امام : انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده می‌شود

جواد امام در گفت و گو با ایرنا، حضور همه سلائق و جناح‌ها را پیش‌شرط برپایی رقابت پرشور و حداکثری در انتخابات ارزیابی و داوطلبی اسحاق جهانگیری و سید مصطفی تاج‌زاده را مورد اقبال جبهه اصلاحات عنوان کرد.

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب، رقابت نهایی و اصلی انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری را پس از احراز صلاحیت‌ها دانست و گفت: اگر پس از تایید صلاحیت‌ها آرایش داوطلبان به همین شکل باشد، رقابت اصلی میان سه جریان اصلاحات، راست سنتی یا اصولگرایان معتدل و گروهی که برای فرار از پاسخگویی خود را مستقل معرفی می‌کند، است.

جواد امام درباره برخی خبرها از حمایت اصلاح‌طلبان از علی لاریجانی، یادآور شد: در جبهه اصلاحات ایران هیچ بحث و اتفاق نظری در مورد لاریجانی وجود ندارد و این موضوع بیشتر القای اصولگرایان است. شرط اصلاح‌طلبان این است که خودشان نامزد داشته باشند در غیر این صورت هیچگاه نامزد اصولگرا را به عنوان نامزد مطلوب خود معرفی نمی‌کنند.

وی درباره پیش‌بینی اش از نتیجه انتخابات ۲۸ خرداد، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد انتخابات میان نامزد اصلاح‌طلب و اصولگرا به دور دوم کشیده می‌شود.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه