ارسال به دیگران پرینت

دولت عملکرد ضعیفی در مدیریت بیماری کرونا داشته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت عملکرد ضعیفی در مدیریت بیماری کرونا داشته است.

دولت عملکرد ضعیفی در مدیریت بیماری کرونا داشته است

ابراهیم رضایی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت مدیریت کرونا در کشور بسیار ضعیف است و رئیس جمهور با تصمیمات غیرکارشناسی این وضعیت را رقم زده است.

وی با انتقاد از تصمیم اشتباه و غیرکارشناسی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: راه‌حل‌های خیلی خوبی برای کنترل کرونا وجود داشت ولی رئیس جمهور به تذکرها و راهکارهای کارشناسان و وزارت بهداشت عمل نکرد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تلاش برای روی کارآمدن یک دولت توانمند و کارآمد تاکید کرد و ادامه داد: باید کشور از این وضعیت نجات یابد و راهکار آن هم یک دولت انقلابی و قوی است.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت اداره کشور که هر روز شاهد کمبود یکی از کالاهای اساسی در کشور هستیم صحیح نیست، افزود: در این کشور نباید این همه فقیر و نیازمند و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و… داشته باشیم.

رضایی بیان کرد: علی‌رغم ضعف شدید مدیریت در کشور و تصمیمات اشتباهی که رئیس جمهور در زمینه‌های مختلف داشته است، استیضاح رئیس جمهور را در این شرایط به نفع مردم و کشور نمی‌دانم.

وی با اشاره به اینکه استیضاح رئیس جمهور به مصلحت نیست، ادامه داد: در آستانه انتخابات هستیم و اگر رئیس جمهور استیضاح شود باز هم ۵۰ روز معاون اول امور را در دست خواهد داشت که تغییری ایجاد نمی‌شود و دوباره به انتخابات می‌رسیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس استیضاح رئیس جمهور را در شرایط کنونی بسیار پرهزینه دانست و گفت: در این شرایط چاره‌ای نداریم جز اینکه روزهای باقی‌مانده این دولت را تحمل کنیم تا این روزهای تلخ هم تمام شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه