ارسال به دیگران پرینت

احمدی بیغش: مجلس دنبال نجات مردم از جهنم دوران روحانی است | انتقاد احمدی بیغش از وزیر ارتباطات

احمدی بیغش گفته است، مجلس دنبال نجات مردم از جهنم دوران روحانی است. احمدی بیغش از وزیر ارتباطات انتقاد کرده است. احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی است که انتقاداتی را به عملکرد دولت در طی حدود 8 سال دارد.

احمدی بیغش: مجلس دنبال نجات مردم از جهنم دوران روحانی است | انتقاد احمدی بیغش از وزیر ارتباطات

احمدی بیغش گفته است، مجلس دنبال نجات مردم از جهنم دوران روحانی است. احمدی بیغش از وزیر ارتباطات انتقاد کرده است. احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی است که انتقاداتی را به عملکرد دولت در طی حدود 8 سال دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دنبال این است تا مردم از زندگی جهنمی که حاصل عملکرد هشت ساله دولت روحانی است نجات پیدا کنند نه اینکه بار گرانی‌ را سنگین‌تر کند.

محمود احمدی‌ بیغش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات وزیر ارتباطات در خصوص گران کردن اینترنت از سوی مجلس اصلاً صحت ندارد، اظهار داشت: ‌آقای آذری جهرمی دنبال این است که دیده شود به همین دلیل حرف‌های عجیبی مطرح می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس دنبال این است تا مردم از زندگی جهنمی که حاصل عملکرد هشت ساله دولت روحانی است نجات پیدا کنند نه اینکه بار گرانی‌ را سنگین‌تر کند.

بیغش تصریح کرد: ‌سیاست مجلس این است که متکی به داشته‌های داخلی خود باشیم و با کمترین هزینه بهترین دستاوردها را از اینترنت و فضای مجازی داشته باشیم.

وی افزود:‌ قبلاً مطالبی گفته شد که وزیر ارتباطات قصد دارد کاندیدای انتخابات سال 1400 شود و به همین دلیل چالش‌هایی ایجاد می‌کند تا شاید از کنار این چالش‌ها برای خود مقبولیتی ایجاد کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • الم ارسالی در

      جهنمی ایجاد نمیشود مگر اینکه اتش بیاری داشته باشد اتش بیار ان هم مجلس خواب الود بوده وقتی کاری خراب میشود هر کسی سعی میکند کنار بکشد مشکلات را گردن دیگری بیاندازد پس مجلس چه کاره بود این میگوید تدارکاتچی بودم ان میگوید تماشاگرم کی بود کی بود من نبودم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه