ارسال به دیگران پرینت

ربیعی: می‌دانستیم حریف انتحاری بازی می‌کند| صادقی سرمایه گرانبهای سایپاست

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است، تیمش بازی سختی را برابر سایپا داشته است.

ربیعی: می‌دانستیم حریف انتحاری بازی می‌کند| صادقی سرمایه گرانبهای سایپاست

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی با سایپا، اظهار کرد: بازی بسیار سخت و سنگینی بود و می‌دانستیم سایپا انتحاری بازی خواهد کرد. ما سعی داشتیم بازی را کنترل کنیم ولی پرس سنگین دو تیم مانع از این کار شد. دو تیم موقعیت داشتند که ما به گل رسیدیم. پس از گل هم خودخواسته بازی را کنترل کردیم و می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او درباره تیم سایپا نیز گفت: به عنوان کسی که ۵ سال در سایپا حضور داشتم، می‌گویم که این نحوه بازی سایپا بسیار خوب است و سایپا با رتبه خوب لیگ را به پایان می‌رساند. ابراهیم صادقی سرمایه گرانبهایی برای مجموعه سایپا است و با برنامه‌هایی که از ایشان سراغ دارم، آینده خوبی برای سایپا می‌بینم.

سرمربی مس درباره عملکرد سلیمانی، مهاجم جدید تیمش، بیان کرد: محمدرضا در بازی تراکتور و این بازی در اختیار تیم عمل کرد. امیدوارم او روند رو به رشدش را ادامه دهد.

ربیعی درباره داوری بازی توضیح داد: داور در این بازی بسیار خوب سوت زد. او با درایت و تدبیر، بازی را کنترل کرد. ما چند بازی از داوری متضرر شدیم ولی داوری این بازی خوب بود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه