ارسال به دیگران پرینت

سایپا به دنبال کسب رتبه تک رقمی است|سقوط نمی‌کنیم

رفسنجان- مربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای آینده سایپا با این نوع فوتبال رو به جلو به سقوط فکر نمی‌کنیم و به دنبال تک رقمی شدن هستیم.

سایپا به دنبال کسب رتبه تک رقمی است|سقوط نمی‌کنیم

 کیانوش رحمتی یکشنبه شب بعد از باخت به مس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و مس هم تیم خوبی است و کادر و بازیکنان خوبی دارد.

وی افزود: مسابقه‌ای تاکتیکی از سوی دو تیم دیدیم تا به حال مس رفسنجان این قدر تحت فشار قرار نگرفته بود.

وی ادامه داد: مس رفسنجان تا این هفته فقط ۱۴ گل خورده ما تا دقیقه ۲۰ سه موقعیت بالای ۹۰ درصد داشتیم. سایپا را دیدید که چقدر موقعیت داشت و چه گلی را از چه زاویه‌ای خوردیم.

مربی سایپا با ابراز ناراحتی شدید از باخت تیمش، افزود: یکی از بهترین بازی‌های سایپا بود و امروز می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

رحمتی بیان کرد: این هجمه‌ها و فشارها از سوی برخی که به دنبال منافع خودشان هستند تاثیرش را در بازی امروز گذاشت. تیم مس رفسنجان همیشه با برنامه بوده و هست اما تیم برتر میدان در هر دو نیمه مابودیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد داوری مسابقه و احتمال سقوط تیم سایپا گفت: داوری عالی بود. عرب براقی از جمله بهترین داوران ما هستند که بسیار با شهامت هستند به کادر داوری خسته نباشید می‌گویم. برای آینده سایپا با این نوع فوتبال رو به جلو به سقوط فکر نمی‌کنیم و به دنبال تک رقمی شدن هستیم.

رحمتی اضافه کرد: می‌توانستیم امروز هم برنده شویم. با یک برد از این وضعیت خارج می‌شویم اما سه بازی نسبتاً راحت مقابل ماشین سازی، پیکان و شهر خودرو که در دو مسابقه میزبان هستیم که با کسب ۸-۶ یا حتی ۹ امتیاز می‌توانیم تک رقمی شویم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه