ارسال به دیگران پرینت

بعداز اخراج طارمی DNA پورتو رانشان دادیم|تیم فوق العاده‌ای داریم

سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از حذف کردن یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گفت: با اخراج مهدی طارمی، DNA پورتو را نشان دادیم.

بعداز اخراج طارمی DNA پورتو رانشان دادیم|تیم فوق العاده‌ای داریم

تیم فوتبال پورتو پرتغال در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در تورین ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه ۲ به ۳ شکست خورد. پورتو که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شده بود، در مجموع با تساوی ۴-۴ و با قانون گل زده در زمین حریف به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در نیمه نخست این بازی یک توپ به تیرک دروازه زد و یک پنالتی برای تیمش گرفت اما در دقیقه ۵۴ بازی، با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از پایان این مسابقه از عملکرد بازیکنان تیمش تمجید کرد.

وی گفت: گروهی از بازیکنان شجاع را در اختیار دارم که هرچیزی که خواسته بودم به بهترین شکل انجام دادند؛ آن هم مقابل تیمی بزرگ با بازیکنان سطح بالا.

وی افزود: ما شکست خوردیم اما دشواری‌های زیادی برای یوونتوس ایجاد کردیم. ما یک تیم واقعی بودیم. تبریک به بازیکنانم؛ آنها کار فوق العاده ای انجام دادند.

سرمربی پورتو با اشاره به اخراج مهدی طارمی در این مسابقه، گفت: بعد از اخراج طارمی، ما DNA واقعی پورتو را نشان دادیم. ما هیچ موقع متوقف نشدیم. روحیه فداکارانه و باورنکردنی بازیکنان مرا تحت تاثیر قرار داد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه