ارسال به دیگران پرینت

تصاویری از اشک‌های مهدی طارمی در آغوش سرمربی پورتو

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در دیدار با یوونتوس اخراج شد و بعد از حذف حریف ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا، در آغوش سرمربی پورتو اشک ریخت.

تصاویری از اشک‌های مهدی طارمی در آغوش سرمربی پورتو

 تیم فوتبال پورتو پرتغال در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در تورین ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه ۲ به ۳ شکست خورد. پورتو که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شده بود، در مجموع با تساوی ۴-۴ و با قانون گل زده در زمین حریف به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در نیمه نخست این بازی یک توپ به تیرک دروازه زد و یک پنالتی برای تیمش گرفت اما در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. همین مسئله باعث افزایش فشار یوونتوس شد و یووه در وقت‌های قانونی دو گل به ثمر رساند.

طارمی بعد از پایان بازی در حالی تمام بازیکنان پورتو جشن صعود گرفته بودند، سراغ «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو رفت و لحظاتی در آغوش او اشک ریخت. مشخص نیست اشک طارمی از خوشحالی صعود بود یا ناراحتی بابت اخراج و از دست دادن بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی.

طارمی بعد از این اشک‌ها در جشن صعود بازیکنان پورتو هم شرکت کرد؛ با لباسی متفاوت نسبت به سایر بازیکنان پورتو. اعضای تیم پرتغالی در رختکن هم جشن و پایکوبی گرفتند و در هواپیمای برگشت به پرتغال هم عکس یادگاری را ثبت کردند.

 

کد خبر

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • tat ارسالی در

      طارمی هنوز فکر می کند در ایران بازی می کند - هنوز باید یاد بگیرد -

    • علی ارسالی در

      هنوز حرفه ایی نشده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه