ارسال به دیگران پرینت

پوچتینو: هنوز کار ما تمام نشده است

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن با وجود پیروزی پر گل تیمش در نوکمپ به شاگردانش هشدار داد که هنوز صعود آن‌ها قطعی نشده است.

پوچتینو: هنوز کار ما تمام نشده است

 پاری سن ژرمن شب باشکوهی را در نوکمپ رقم زد.

تیم پاریسی در این بازی توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کند با این حال سرمربی آرژانتینی این تیم براین باور است که هنوز تکلیف صعود آن‌ها قطعی نشده است.

او گفت: هنوز چیزی کامل نشده است. من از نتیجه خوشحال هستم اما باید واقع بینانه با این نتیجه برخورد کرد. بارسلونا هم‌چنان شانس دارد و ما چیزی را تمام شده نمی‌دانیم. روز یک‌شنبه بازی مهمی برابر موناکو در لیگ داریم. می‌دانیم که ما بازی خوبی را برابر بارسلونا به نمایش گذاشتیم اما بازی برگشت هم باقی مانده است.

پوچتینو ادامه داد: در هر دیداری به دنبال ایجاد توازن در خط دفاعی و حمله هستیم و خوشبختانه در این زمینه پیشرفت داشته‌ایم. من ۴۰ روز است که هدایت تیم را برعهده گرفته‌ام و باید بگویم که از عملکرد تیمم راضی هستم. می‌خواهیم که با کسب نتایج مناسب در دیدارهای بزرگ هویت و اعتبار لازم را به دست آوریم.

پوچتینو در ادامه صحبت‌هایش به ستایش مارکو وراتی و ام‌باپه پرداخت و گفت: وراتی قدرت بازیخوانی بسیار خوبی دارد. او به خوبی  توپ را در  اختیار می‌گیرد و کارهای هجومی را پایه‌ریزی می‌کند. این بازیکن تلاش بسیار زیادی داشت. او بازیکن بسیار توانایی است. درباره ام‌باپه هم باید بگویم که بدون شک او در عین جوانی بازیکن بسیار بزرگی است. او از بهترین‌های جهان است. او دست به کار بزرگی زد اما باید تکرار کنم که نباید در این پیروزی اغراق کنیم. ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده است و کار ما هنوز تمام نشده است.

او در پایان گفت: بارسلونا تیم قابل احترامی است. این تیم بازیکنان بزرگ و مربی قابل احترامی دارد. باید در دیدار برگشت هم همین کیفیت را داشته باشیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه