ارسال به دیگران پرینت

الخلیفی: هم ام باپه و هم نیمار می خواهند در تیم بمانند

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از آغاز مذاکرات با نیمار و ام باپه برای تمدید قرارداد سخن به میان آورد و تاکید کرد که هر دو بازیکن دوست دارند که در تیم بمانند.

الخلیفی: هم ام باپه و هم نیمار می خواهند در تیم بمانند

نیمار و ام باپه از بهترین و سرشناس ترین بازیکنان فوتبال جهان هستند که هر دو در پاری سن ژرمن بازی می کند.

این دو ستاره بزرگ مشتریان زیادی دارند. رئال مادرید و بارسلونا سخت در تلاش برای جذب آنها هستند اما پاری سن ژرمن می خواهد که آنها را حفظ کند.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن بعد از پیروزی این تیم برابر باشاک شهیر گفت: ما مذاکرات خود را با نیمار و ام باپه آغاز کرده ایم. طبیعتا این مذاکرات پنهانی خواهد بود اما من به شما اطمینان می دهم که هم نیمار و هم ام باپه دوست دارند که در تیم باقی بماند.

او درباره عقد قرارداد با مسی گفت: همچنان که می دانید ما به همه باشگاه ها احترام می گذاریم و انتظار چنین رفتاری را هم از دیگر باشگاه ها داریم. مسی بازیکن بارسلونا است و باید این باشگاه تصمیم بگیرد. ما دوست نداریم که درباره بازیکن دیگر باشگاه ها صحبت کنیم. فصل نقل و انتقالات آغاز نشده است و بسیار زود است که در این باره صحبت شود. ما تیم خوبی داریم و فعلا نیاز به جذب بازیکن نیست.

نیمار بعد از پیروزی پاری سن ژرمن برابر منچستر یونایتد ابراز امیدواری کرد که بار دیگر با مسی همبازی شود و همین باعث شده تا احتمال حضور این فوق ستاره آرژانتینی در پاری سن ژرمن قوت گیرد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه