ارسال به دیگران پرینت

وزنه‌برداران جانباز و معلول با دست پُر از توکیو باز می‌گردند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان با تاکید بر آمادگی شاگردانش گفت: وضعیت ملی‌پوشان به گونه‌ای است که انتظار داریم با دست پُر پارالمپیک توکیو را به پایان برسانند.

وزنه‌برداران جانباز و معلول با دست پُر از توکیو باز می‌گردند

علی اصغر رواسی  در مورد دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان که در جزیره کیش در حال پیگیری است توضیح داد و گفت: این اردو از دوم بهمن ماه با حضور تمام وزنه بردارانی که برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو کسب کرده‌اند، آغاز شد. البته روح الله رستمی به دلیل برخی مشکلات در این اردو غایب بود و در تهران تمریناتش را پیگیری کرد اما از اردوی آینده قطعاً وی را هم در اختیار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به غیر از روح الله رستمی دیگر وزنه برداران صاحب سهمیه پارالمپیک در اردوی کیش شرکت داشتند و تمرینات شان را دنبال کردند. این اردو امروز (یکشنبه) برای نادر مرادی، امیر جعفری و منصور پورمیرزایی به پایان می‌رسد اما تمرینات حامد صلحی پور و سامان رضی تا ۳۰ بهمن ماه زیر نظر مربی تیم ملی ادامه خواهد داشت. تمرینات اضافه این دو نفر بنا به خواسته خودشان انجام می‌شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان در مورد وضعیت آمادگی ملی پوشان این تیم پس از دو مرحله اردوی آماده سازی خاطرنشان کرد: آمادگی ملی پوشان به نسبت قابل قبول است. با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا پارالمپیک توکیو نمی‌توانیم برنامه‌های تمرینی را به گونه‌ای دنبال کنیم که ملی پوشان امروز به اوج آمادگی برسند. رسیدن به این مرحله از آمادگی در این مقطع زود است.

رواسی خاطرنشان کرد: کسب آمادگی لازم برای حضور در توکیو باید به صورت تدریجی کسب شود به گونه‌ای که برای این رویداد اوج آمادگی ایجاد شده باشد. البته آمادگی نسبتی وزنه برداران در این مقطع زمانی هم برای مان اهمیت دارد به خصوص رکوردهایی که آنها در مسابقات قهرمانی کشور ثبت خواهند کرد. این رقابت‌ها ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود. قطعاً عملکرد و رکورد ثبت شده ملی پوشان در این رقابت‌ها به عنوان یک ملاک در ارزیابی کلی وضعیت آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور و پیش از پایان سال یک مرحله اردوی آماده سازی دیگر هم خواهد داشت، گفت: تا پیش از اعزام به توکیو ماهانه حداقل یک مرحله اردوی آماده سازی خواهیم داشت. ضمن اینکه حضور در مسابقات بین المللی گرجستان هم به عنوان آخرین رویداد مورد تاکید کمیته بین المللی پارالمپیک برای پاراوزنه برداران اعزامی به توکیو در برنامه است.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان در پایان در مورد پیش بینی خود از عملکرد این تیم در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: نمی‌توان پیش بینی دقیقی در این زمینه داشت اما وضعیت ملی پوشان ما و آمادگی آنها در حدی است که انتظار داریم با دست پر از توکیو بازگردند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه