ارسال به دیگران پرینت

رواسی: وزنه برداران پارالمپیکی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان با بیان این که ۶ وزنه بردار پارالمپیکی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند، گفت: به کسب بهترین جایگاه در توکیو نسبت به پارالمپیک ریو امیدواریم.

رواسی: وزنه برداران پارالمپیکی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند

علی اصغر رواسی از آغاز اردوی سوم وزنه برداران پارالمپیکی از پنجم اسفند در کیش خبر داد و اظهار کرد: اردوی سوم تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت. در این اردو به جز امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم، نادر مرادی ۷۲ کیلوگرم، روح الله رستمی ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی پور ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی ۱۰۷ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی مثبت ۱۰۷ کیلوگرم، دو وزنه بردار دیگر نیز برای آماده سازی جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین دعوت شدند.

وی در ارزیابی از وضعیت وزنه برداران پارالمپیکی افزود: هر ۶ وزنه بردار پارالمپیکی در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و رکوردهای خوبی تا به امروز ثبت شده که ما را به کسب جایگاه بهتر در توکیو نسبت به ریو امیدوار می کند.

رواسی در پاسخ به این پرسش که آیا منصور پورمیرزایی می تواند جایگزین مناسبی در فوق سنگین به جای سیامند رحمان باشد، خاطرنشان کرد: آخرین رکورد او در تمرینات ۲۵۰ کیلوگرم است که امیدوار به کسب مدال طلای او در فوق سنگین هستیم، البته به جرات می توانم بگویم که هیچ کسی نمی تواند رکورد سیامند رحمان را به ثبت برساند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان با بیان این که وزنه برداران در طی ۲ مرحله اردوی آمادگی از نظر رکوردی پیشرفت قابل توجهی داشتند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط تیم راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان همچنین از اعزام تیم وزنه برداری به مسابقات بین المللی گرجستان در ۲۷ اردیبهشت خبر داد و گفت: این مسابقات برای تایید سهمیه وزنه برداران جهت شرکت در پارالمپیک توکیو است که باید تمام وزنه برداران پارالمپیکی در آن شرکت کنند تا مجوز ورود به توکیو را کسب کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه