ارسال به دیگران پرینت

توان ارزآوری سه میلیون دلاری مرکز ماهیان زینتی محلات

استاندار مرکزی گفت: با افتتاح مرکز ماهیان زینتی محلات، سه میلیون دلار برای کشور ارزآوری می‌شود.

توان ارزآوری سه میلیون دلاری مرکز ماهیان زینتی محلات

سید علی آقازاده سیزدهم بهمن‌ماه در جریان سفر به محلات در جمع خبرنگاران بیان کرد: در دومین روز از دهه فجر افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان آغاز شد.

وی گفت: در طول ایام دهه مبارک فجر ۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار مرکزی با قدردانی از حضور خیرین محلاتی که همواره مشارکت بالایی در اجرای پروژه‌ها دارند، افزود: حدود ۵۰۰ متر بلوار روستای نخجیروان که به صورت کامل توسط خیر احداث شده بود به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پروژه ۳۶ واحدی مسکن محرومین نیز آغاز شد که توسط کمیته امداد و خیر محلاتی و در راستای ساخت هزار واحد مسکن محرومین اجرایی شده و تاکنون عملیات احداث ۵۷۵ واحد آغاز شده، انجام می‌گیرد و باید کل پروژه تا پایان ۱۴۰۰ بهره‌برداری شود.

وی یکی از پروژه‌های توسعه ای و عمرانی شهرستان که می‌تواند چهره شهرستان را در تولید آبزیان و ماهیان زینتی دگرگون کند، پروژه مرکز ماهیان زینتی دانست و افزود: این مرکز می‌تواند سالانه تولید یک میلیون قطعه ماهی داشته باشد و ارزآوری سه میلیون دلاری را رقم بزند که توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

آقازاده با اشاره به افتتاح همزمان سه پروژه آبرسانی در شهرستان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل آبرسانی به سه هکتار گلخانه و آبرسانی دو روستاست و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ در اقتصاد و عمران و آبادانی محلات باشیم.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه