ارسال به دیگران پرینت

پنجعلی: اتفاق خاصی در انتخابات فوتبال نخواهد افتاد| پشت پرده‌ها رو می‌شود

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید به علت فضای حاکم بر انتخابات فدراسیون فوتبال و وجود افرادی در پشت‌پرده‌، اتفاق خاصی در این انتخابات رخ نخواهد داد.

پنجعلی: اتفاق خاصی در انتخابات فوتبال نخواهد افتاد| پشت پرده‌ها رو می‌شود

محمد پنجعلی  درباره نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال و همینطور ورود علی کریمی به گود رقابت با مدیران شناخته شده ورزش گفت: آقای کریمی پا پیش گذاشته و امیدوارم موفق شود اما کار را سخت می‌بینم. همه می‌دانیم که انتخابات چگونه است. به نظرم بیشتر انتصابات است تا انتخابات. تا الان هم این موضوع ثابت شده است. قطعا علی کریمی هم با اشراف بر این موضوع وارد رقابت شده است.

وی ادامه داد: خیلی‌ها دلشان نمی‌خواهد علی کریمی رئیس فدراسیون فوتبال شود اما اگر اگر کریمی از این موانع بگذرد و رئیس شود، نفراتی را می‌آورد که کار کنند. او انسان باتجربه و شناخته شده‌ای است. موفقیت فوتبال کشور مستلزم این است که واقعا حق به حق‌دار برسد.

این پیشکسوت فوتبال کشور و بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به سهم بالای فدراسیون در انتخابات اعم از آرای هیات‌های فوتبال و مربیان و کاپیتان‌های تیم ملی گفت: استدلال و برداشت من از گذشته تاکنون همین بوده است. از قدیم همه می‌دانیم انتخابات به چه شکلی پیش می‌رود. چشمم آب نمی‌خورد در این انتخابات اتفاق خاصی بیفتد.

پنجعلی با بیان اینکه اعضای مجمع به جای منافع گروهی، منافع شخصی را در نظر دارند اظهار کرد: علی کریمی و بقیه هم از این موضوع باخبر هستند. کریمی پا پیش گذاشته این واقعیت‌ها را نشان دهد که چیزی جای خود نیست. وقتی به امصال عل کریمی و مهدی مهدوی‌کیا رای ندهند، معلوم می‌شود پشت پرده چه خبر و چه کسانی هستند.این دو نفر افراد سالمی هستند و در مجامع بین‌المللی شناخته شده هستند. آن‌ها از بزرگان فوتبال آسیا هستند اما به توجه قضایایی که گفتم چشمم آب نمی‌خورد که رای بیاورند.

او در واکنش به این حضور مجدد برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون در این انتخابات گفت: این افراد اگر مشکل دارند و نتوانستند در پنج سال گذشته خوب کار کنند، چرا دوباره تایید می‌شوند؟ اصلا اگر خوب هستند چرا انتخابات برگزار کنیم تا دوباره رای گیری شود. خودم هم مانده‌ام با چه رزومه و دستاوردی در انتخابات هستند. همه تیم‌های ملی و باشگاهی ما شکست می‌خورند و در آسیا صاحب جایگاه نیستیم. هیچ سخت افزاری مناسبی نداریم. همه این مسائل نشات گرفته از مشکلات مدیریتی است.

این پیشکسوت افزود: اگر می‌خواستند زیرساختی را اضافه کنند، در این چند سال رخ می‌داد. به نظرم باید فضا برای ورود چهره‌های جدید ایجاد شود و برخی افراد شکست خورده مجددا رئیس این فدراسیون نشوند.

پنجعلی درباره نتایج اخیر پرسپولیس و پیروزی این تیم مقابل ماشین‌سازی در لحظات پایانی گفت: پیروزی خیلی خوبی بود. در شرایط پرسپولیس که خیلی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داده، این پیروزی ارزشمند بود. این بازیکنان در کنار همدگیر می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره کمبود بازیکن در خط دفاعی و حمله پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه پرسپولیس مشکل کمبود بازیکن دارد. از طرفی دچار مشکلات روحی و روانی هم شده که روی نتای تیم سایه انداخته است اما بازیکنان از این مشکلات می‌گذرند. مردم این تیم را دوست دارند و بازیکنان نماینده مردم هستند.

او در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در کدام پست‌ها نیاز به تقویت دارد خاطرنشان کرد: تیم در تمام خطوط نیاز به جذب بازیکن دارد اما باید ببینیم تا چه حد می‌توانند نیازهای خود را تامین کنند. باید بضاعت تیم را در نظر گرفت. متاسافنه در ابتدای فصل بازیکنان زیادی از این تیم رفتند و هر تیم دیگری جز پرسپولیس دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شد. بازیکنان پرسپولیس بی‌ریا کار می‌کنند چون مسولیت بزرگی بر دوش دارند.

پنجعلی با بیان اینکه این تیم نسبت به بازی با آلومینیوم عملکرد بهتری داشت گفت: کیفیت زمین چمن خیلی مهم است. پرسپولیس روی زمین بازی می‌کند و وقتی کیفیت چمن خوب نباشد، دچار مشکل می‌شود. وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه‌ها به ضرر همه تیم‌ها است اما برای تیم‌هایی که برنامه‌هایشان روی زمین است، دردسرساز می‌شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه