ارسال به دیگران پرینت

مصطفوی | خواهان انصراف علی کریمی از انتخابات شد

رییس اسبق فدراسیون فوتبال با این توجیه که رای نیاوردن فوتبالیست‌های بزرگ در مجمع فدراسیون عیب دارد، خواهان کناره‌گیری کریمی از رقابت برسر ریاست فوتبال شد.

مصطفوی | خواهان انصراف علی کریمی از انتخابات شد

داریوش مصطفوی درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: کریمی یکی از افراد مورد علاقه ام است، اما او در شرایط بهتر باید کاندیدا شود و با عجله برای ثبت نام در انتخابات اقدام نکند. کریمی چهره محبوب و مربی خوبی است، اما محبوبیت خود را با ورود به انتخابات خدشه دار نکند. من صلاح کریمی را می‌خواهم و او باید با درایت و مدیریت خوبی وارد جریان انتخابات شود. البته من از حضور بازیکنانی همانند کریمی در انتخابات استقبال می‌کنم، اما آن‌ها دوره مدیریت فوتبال  را سپری نکردند.

آزادی های فیفا خدشه به انتخابات وارد می کند 

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال یک نهاد مستقل است و به هیچ دسته و گروهی تعلق ندارد. البته آزادی عمل در انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال با هر سلیقه‌ای می‌تواند هم خوب و  هم بد باشد. در کشور‌هایی که فرهنگ ورزش قوی دارند با حضور فرد شایسته در فدراسیون فوتبال مشکلی ندارند، اما در کشور‌های جهان سوم  آزادی‌های فیفا خدشه به انتخابات وارد می‌کند. شاید امروز بهترین بازیکنان برای انتخابات کاندیدا شوند و استقبال خوبی هم از آن‌ها صورت بگیرد، اما همه شرایط احراز ریاست فدراسیون فوتبال را دارند؟ رئیس جدید باید یکی از زبان‌های بین المللی را بلد باشد و کاندیدا‌ها حائز این شرط هستند؟

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حامد ارسالی در

      در واقع حضور علی کریمی مانع حضور پیرمردها در فدراسیون فوتبال میشه و مانع از گسترش فساد در فوتبال میشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه