ارسال به دیگران پرینت

تحلیل پیشکسوت فوتبال خراسان از ناکامی های اخیر شهرخودرو و چالش‌های مدیریتی حمیداوی

پیشکسوت فوتبال مشهد معتقد است مدیران شهرخودرو حداقل یک سال باید به رحمتی فرصت دهند و همچنین بازیکنان مورد نیاز او را نیز جذب کنند.

تحلیل پیشکسوت فوتبال خراسان از ناکامی های اخیر شهرخودرو و چالش‌های مدیریتی حمیداوی

آرمین رهبر، پیشکسوت فوتبال مشهد در خصوص ناکامی شهرخودرو با رحمتی در سومین هفته متوالی اظهار کرد: شهرخودرو باز هم اسیر یک بی‌تجربگی و اخراج در نیمه اول شد. البته باید امیدوار ماند زیرا هنوز جدول شکل نگرفته است و تیم‌ها اختلاف سطح چشمگیری ندارند. همانند بازی با استقلال، حساب و کتاب تیم رحمتی به هم ریخت و گرفتن مساوی هم بد نبود.

وی ادامه داد: یکی از نقاط ضعف تیم، گل خوردن روی ضربات ایستگاهی است و در تمرینات مدام باید روی آن کار شود. باید مدام وظیفه بازیکنان به آن‌ها گوشزد شود تا در موقع ضربات ایستگاهی روی دروزاه تیم، بازیکنان دچار سردرگمی نشوند.

رهبر در خصوص اضافه شدن امید روانخواه به کادر فنی شهرخودرو گفت: اضافه شدن او اتفاق خوبی در تیم است. در ایران بیشتر از مربی و دستیار، سرمربی داریم و همه می‌خواهند در کادر فنی نفر اول باشند. به نظر من تفاوت مربیان علاوه بر تفکرات آن‌ها، دستیارانشان هستند زیرا که یک دستیار خوب می تواند تفاوت را رقم بزند. روانخواه مربی باتجربه‌ای است و قطعا می‌تواند به دانش رحمتی اضافه کند.

پیشکسوت فوتبال مشهد در خصوص نتایج نامطلوب شهرخودرو و احتمال برکناری او، گفت: باید به سمت ثبات برویم. یک مدیر وقتی می‌بیند تیمش نتیجه نمی‌گیرد، باید به جای نشانه رفتن به سوی سرمربی خودش را نشانه برود و خود را بازخواست کند که چه چیزی برای تیم کم گذاشته است. تغییرات زیاد هیچوقت به تیم‌های ایرانی کمک نکرده و چه تیمی که می خواسته با تغییر مربی قهرمان شود و چه تیمی که می خواسته با عوض کردن مربی خود از سقوط فرار کند، بیشترین ضرر را دیده است.

او اضافه کرد: شهرخودرو بازیکنانی را مانند سرلک، مرادمند و سعید صادقی از دست داده که اکنون در تیم‌های خود بهترین هستند. مدیران باید تیم و سرمربی را با بالتر از خود مقایسه کنند و ببینند چه داده‌اند و چه می خواهند. به جز رحمتی، مربیان جوان دیگری مثل نکونام و نویدکیا در لیگ هستند که باشگاه آن‌ها ساختار درستی دارد و ابزار لازم برای نتیجه گرفتن مربی را در اختیارشان گذاشته و از آن‌ها نتیجه می‌خواهد. مدیر تیم باید پای رحمتی بماند و به او فرصت دهد و مطمئنا نتیجه‌اش را هم خواهد دید.

رهبر در پایان گفت: رحمتی هم باید به حرف پیشکسوت و کسی که تجربه و دانشش از او بالاتر است گوش دهد تا سرنوشتی مانند خداداد عزیزی و علی کریمی در دوران مربیگری نداشته باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه