ارسال به دیگران پرینت

محمود فکری:‌

فوتبال | چندین بازی است که پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخواست کرد تا وزیر ورزش و جوانان به مسائل داوری بازی‌های آبی‌پوشان پایتخت ورود کند.

فوتبال  |  چندین بازی است که پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود

 محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی ایجاد شد اما کم‌دقتی بازیکنان و نامهربانی‌های داور باعث شد به گل نرسیم.

بعضی کارشناسان، با تیم‌ها قرارداد دارند و مشاوراشان هستند و زمانی که داوری را کارشناسی می‌کنند، یک مساله اشتباه را کارشناسی می‌کنند و به مردم ارائه می‌دهند. من از وزیر خواهش می‌کنم که به این مسائل ورود کند. ما حرف می‌زنیم، با ما لجبازی می‌کنند و نمی‌توانیم چیزی بگویم. چندین بازی است که پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود و بازیکن اخراج نمی‌شود.

او ادامه داد:‌ در صحنه‌های مختلف، داوران خط و داور چهارم قضاوت اشتباه را به داور اول بازی گفتند اما برای ما اینطور نمی‌شود. ما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم اما این مسائل داوری ما را اذیت می‌کند. داور برای بازی‌های ما اخطار نمی‌گیرند. اگر حرف نزنیم، می‌گویند چرا نمی‌زنید و اگر حرف بزنیم با ما لجبازی می‌کنند.

همین اشتباهات باعث می‌شود یک سرمربی از کارش برکنار شود یا تیمی به لیگ پایین‌تر سقوط کند. اگر نمی‌خواهید ما حرف بزنیم، شما کارتان را درست انجام دهید. چرا ما باید همیشه شاکی باشیم؟ ما در بازی برابر شهر خودرو از داوری تشکر کردم اما بازی را دوباره دیدم و فهمیدم داور چند صحنه را اشتباه کرده است. ما باید همه این‌ها را تحمل کنیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

فکری در پایان گفت: زمانی بود استقلال و پرسپولیس، داوران بازی به نفع‌شان سوت می‌زدند اما نمی‌دانم الان چه شده است؟ امیدوارم این مسائل درست شود. زمین بازی به نظرم خوب بود و بازیکنان وقتی گرم کردند، از شرایط زمین تعریف کردند و این مساله جای تشکر دارد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      یه نفر برای این بنده خدا پنالتی را توضیح بده خطای بازی کن شما روی بازیکن ذوب آهن پنالتی بود این. پنالتی مال شما نبود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه