ارسال به دیگران پرینت

دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو را نباید بیش از حد حساس کرد

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو به دلایل جدولی حساس شده و نباید به حساسیت آن دامن زد.

دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو را نباید بیش از حد حساس کرد

ایمان عالمی درباره دیدار استقلال با شهرخودرو در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط جدول لیگ برتر به گونه‌ای است که بازی‌ها به اندازه کافی حساس شده است بخصوص بازی تیم‌های بالای جدول. برای همین نباید به حساسیت این بازی بیشتر از اندازه دامن زد.

وی اضافه کرد: فاصله امتیازی استقلال و شهرخودرو یک امتیاز است و این باعث می‌شود این دیدار یک تقابل ۶ امتیازی باشد. شکست هر یک از دو تیم می‌تواند بین تیم شکست خورده و بالای جدول وقفه ایجاد کند و پیروزی نیز می‌تواند تیم برنده را در بالای جدول تثبیت کرده و یا حتی آن را به صدر جدول برساند.

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: اولین حضور رحمتی مقابل استقلال هم بر حساسیت این بازی اضافه می‌کند و البته من امیدوارم بیشتر باعث ایجاد جذابیت بیشتر شود تا حساسیت بیشتر.

عالمی عملکرد استقلال تا هفته پنجم را اینگونه نقد می‌کند: ما به جدول نگاه می‌کنیم و آنچه جدول می‌گوید بالانشینی استقلال است و امتیازات خوبی که در این هفته‌ها گرفته و فاصله کمی که با صدر جدول وجود دارد این تیم را تا به اینجای کار در زمره مدعیان قرار داده است.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: می‌دانم این روزها حاشیه‌های زیادی هم برای فکری و دستیارانش ایجاد شده و این حاشیه‌ها حاصلی جز وخیم کردن اوضاع ندارد. هرچه این حواشی بیشتر باشد، تمرکز کادر فنی بر هم خورده و باعث از دست رفتن امتیازات بیشتر می‌شود. من بعید می‌دانم استقلالی‌ها واقعی راضی به از دست رفتن بیشتر امتیازات باشند و برای همین از هواداران می‌خواهم در این مقطع حساس کمک کنند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: شاید استقلال کم و کاستی‌هایی داشته باشد، اما قابلیت‌های زیادی هم دارد و انتقادهای تخریبی کمکی به بهتر شدن شرایط نمی‌کند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه